۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۶۸۶۹
رئیس سازمان تجارت چهارمحال و بختیاری:

گوشت مرغ مصرفی ماه رمضان تامین شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تامین کالاهای اساسی به ویژه مرغ گرم در ماه رمضان کمبودی در استان وجود ندارد.
گوشت مرغ مصرفی ماه رمضان تامین شد
به گزارش جهانبین نیوز، رحمان کرمی امروز در شهرکرد اظهار کرد: تمام تلاش ما ایجاد فضایی آرام و بدون تنش در بازار برای تامین کالاهای اساسی و مصرفی مردم در طول سال و به ویژه ماه‌های خاص و ویژه سال است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان یکی از ماه‌هایی است که در آن تامین کالاهای اساسی و موردنیاز مردم از اهمیت بالایی برخوردار می‎شود و ضروری است تا با برنامه‌ریزی‌های لازم نگرانی‌های ناشی از کمبود کالا وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تامین کالاهای اساسی مردم استان برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تمامی کالاهای اساسی مردم برای ماه مبارک رمضان تأمین شده و آماده توزیع در شبکه بازار است.

کرمی با بیان اینکه مردم استان نگران تامین مرغ گرم مصرفی خود در ماه رمضان نباشند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در خرداد امسال ۸۷۰ هزار قطعه جوجه در مرغداری‌های استان ریخته شده و یک میلیون قطعه هم در تیر وارد چرخه پرورش و تولید می‌شود هیچ‌گونه کمبودی در این رابطه وجود ندارد.

وی در ادامه از اجرای طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و افزود: در این طرح اقلام اساسی خانوارها در قالب سبد کالایی ۳ تا ۱۵ درصد ارزان‌تر از بازار در فروشگاه‌های بزرگ و منتخب استان عرضه می‌شود.

کرمی اظهار کرد: در این طرح به مدت ده روز، روغن، گوشت قرمز منجمد، قند و شکر، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، مواد شوینده و روغن نباتی در قالب سبد ضیافت رمضان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمبود کالایی در استان مشاهده نمی‎شود و فضای روانی جامعه در بازار آرام است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۷:۰۹

30 Dec 2019