۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۲۸۱۷۱
یادداشت/

مردم چشم انتظار اقدام و عمل مسئولین سر سفره هایشان هستند

مسئولین باید امسال را که سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است را سرلوحه امور خود قرار داده و اقدامات آنها برسر سفره‌های مردم نمایان شود.
مردم چشم انتظار اقدام و عمل مسئولین  سر سفره هایشان هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سکان‌دار جمهوری اسلامی ایران در ابتدای هر سال با عناوینی راهبردی، راه را برای مسئولان و مدیران اجرایی ترسیم نموده تا بتوانند با سرمشق قرار دادن این رهنمودها برای هرچه بهتر شدن اوضاع درونی کشور قدم بردارند.

اما مساله‌ای که شاهد آن هستیم معظم‌له چندین سال است که دائما بر مساله اقتصاد تاکیدات فراوانی می کنند و همیشه حرف از اقتصاد مقاومتی می زنند اما آنچه دیده می‌شود، مسئولین ما نسبت به این مساله بی‌تفاوت بوده و نتوانستند به عنوان سربازان این نظام مقدس وظایف خود را به خوبی انجام داده و دغدغه‌های ولی‌فقیه مسلمین را برآورده سازند و ایشان باز هم امسال را سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کردند.

اقدام و عمل دو کلمه‌ای است که نشان می‌دهد رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از اینکه مسئولین شعارگونه عمل می‌کنند و عملا بر این مساله توجهی ندارند ناراحت بوده و انتظار ایشان هملی شدن اقتصاد مقاومتی در جهت حل کار و معیشت مردم است و در یک کلام آمدن اقتصاد مقاومتی بر سر سفره‌های مردم است.

حقیقت این است که مسئولین برای مردم فهیم این مرز و بوم فعالیت می‌کنند و باید همه تلاش خود را برای حل مشکلات معیشتی مردم قرار داده و مردم فعالیت آن‌ها را بر سر سفرهای خود ببینند نه اینکه صرفا به آمار و ارقام خود بسنده کنند.

هدف رضایت مردم و رفاه زندگی آن‌ها است و لاغیر

در مذاکرات هسته‌ای نیز حضرت آقا دغدغه‌های فروانی داشتند و در حال حاضر نیز تاکیدات ایشان بر بی اعتمادی امریکا است.

امریکا فرد معتمدی برای مذاکره نیست و باید با احتیاط پیش رفت، در مذاکرات باید هر دو به تعهدات خود وفادار باشند نه اینکه یک طرف ماجرا سیمان‌کشی به درهای فعالیت‌های هسته‌ای و طرف دیگر بدقولی و بدعهدی باشد.

حال وقت آن رسیده است که دولت‌مردان و مسئولان کشور مقدس جمهوری اسلامی بیدار شوند و امسال سال اقدام و عمل آنها باشد و در سفره‌های مردم شاهد تحولات عظیمی باشیم.

به امید آن روز...

فاطمه احمدی

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۲:۳۰

30 Dec 2019