۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۵۶۹۸۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:

تدابیر لازم جهت تامین آب شرب سالم اندیشیده شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دو شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان باید مراقبت باشند تا براثر بارندگی کدورت آب در هیچ کجای استان پیش نیاید.
تدابیر لازم جهت تامین آب شرب سالم اندیشیده شود
به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری صبح امروز در ستاد اضطراری مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از امروز معاونین استاندار در شهرستان‌های این استان مستقر خواهند شد.

وی افزود: به جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم پلیس استان چهارمحال و بختیاری حضور گسترده و کامل در جاده‌های این استان خواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در سطح استان سازمان جهاد کشاورزی باید در خصوص مراقبت از واحدهای شیلات در استان تدابیر لازم را اعمال کنند.

حیدری عنوان کرد: دو شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری باید مراقبت باشند تا براثر بارندگی کدورت آب در هیچ کجای استان پیش نیاید.

وی خاطرنشان کرد: اگر چشمه کوهرنگ گل‌آلود شد، ظرفیت برداشت از مجتمع آبرسانی حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) به جهت تامین آب شرب سالم برای شهرها و روستاهای در مسیر این خط انتقال اضافه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: فرمانداران شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان و کیار درخواست اعزام بیل مکانیکی به این شهرستان‌ها را داشتند، این مهم امروز باید توسط مدیریت بحران استان محقق شود.

حیدری تاکید کرد: از این ساعت همه دستگاه‌های پیمانکاران چهارمحال و بختیاری به خصوص ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی در اختیار مدیریت بحران استان خواهد بود تا در صورت نیاز  مورد استفاده قرار بگیرند.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۲۶:۰۹

19 Mar 2024