۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۶۹۸۲
فرماندار شهرستان بن:

شهرستان بن برای بارش‌های پیش‌رو در آمادگی کامل است

فرماندار شهرستان بن گفت: در سطح شهرستان بن تمامی تمهیدات لازم جهت پیشگیری از حوادث احتمالی بارندگی پیش‌رو اتخاذ شده است.
شهرستان بن برای بارش‌های پیش‌رو در آمادگی کامل است
رضا علی‌بیگی در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به هشدارهای هواشناسی و پیش‌بینی بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بن، اظهار کرد: در همین راستا در روزهای گذشته دو جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران تشکیل شد.

وی افزود: در سطح شهرستان بن تمامی تمهیدات لازم جهت پیشگیری از حوادث احتمالی بارندگی پیش‌رو اتخاذ شده است.

فرماندار شهرستان بن ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسانی چون شرکت آب و فاضلاب، برق و مخابرات و دستگاه‌های امدادی ازجمله جمعیت هلال احمر، مراکز بهداشت و درمان، اورژانس جاده‌ای، شهرداری‌ها و دهیاران در شهرستان بن در آمادگی کامل هستند.

علی‌بیگی عنوان کرد: در روزهای گذشته ادارات راهداری، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و بخشداران از کلیه شهرها و روستاهای شهرستان بن بازدید کردند و اقدامات لازم جهت پیشگیری از بحران پیش‌رو انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز بر اثر بارش شدید باران با سیل ویرانگری مواجه بودیم که خسارات بسیاری به روستاهای شهرستان بن تحمیل کرد.

فرماندار شهرستان بن اضافه کرد: به مردم توصیه می‌شود در زمانی که سامانه در سطح استان و کشور فعال است از تردد غیرضرور پرهیز کنند و در سواحل رودخانه‌های دائمی و فصلی اطراق نکنند تا به سلامت از این وضعیت بارش‌های شدید عبور کنیم و بتوانیم نهایت استفاده را از نعمات خداوند ببریم.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۶:۴۵

19 Mar 2024