:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> افزایش مصرف آب آشامیدنی در چهارمحال و بختیاری | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۵۶۸۹۲
همزمان با ایام پایانی سال صورت گرفت:

افزایش مصرف آب آشامیدنی در چهارمحال و بختیاری

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از افزایش مصرف آب شرب در روزهای اخیر خبر داد.
افزایش مصرف آب آشامیدنی در چهارمحال و بختیاری
محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: این روزها مصرف آب مشترکین افزایش چشمگیری پیدا کرده است که این مسئله لزوم مدیریت مصرف آب را بیش از پیش می‌طلبد.

وی افزود: به عنوان مثال شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در حال حاضر به دلیل بهره‌مندی بیشتر از منابع آب شرب نسبت به سال‌های قبل در شهرکرد مشکل حاد تامین آب ندارد اما در بعضی مواقع بدلیل مصرف بیش ‌از حد آب در مصارف غیر شرب شبکه توزیع گنجایش انتقال آب را ندارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان این که هم اکنون بالای ۸۰ درصد ظرفیت مفید مخازن آب شرب در شهرکرد پر هستند لزوم مدیریت مصرف آب را برای تداوم آبرسانی به همه مردم این استان یاد آوری نمودند.

کریمی خاطرنشان کرد: سنت حسنه خانه تکانی و آمادگی برای ایام عید نوروز حجم آب خروجی از مخازن ذخیره را افزایش داده که لازم است مشترکین از شستشوی مواردی چون فرش در منازل پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: در روزهای عادی مصرف آب در شهرکرد حدود ۶۵۰ لیتر در ثانیه بود که در روز گذشته مصرف آب به بالای یک هزار لیتر در ثانیه رسید، این مطلب موید مصرف غیر عادی آب از سوی ساکنان این استان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از تمامی مردم استان به‌ویژه ساکنان شهر شهرکرد تقاضا دارم برای تداوم خدمت‌رسانی بهتر مجموعه آب و فاضلاب را یاری دهند تا در این روزهای پایانی سال با مصرف درست از افت فشار و قطعی آب جلوگیری به عمل آید.

کریمی یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری به بیش از ۳۷۵ هزار مشترک آب در این استان خدمات‌رسانی می‌کند.
 
انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۲:۱۴

9 Mar 2024