۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۴
کد مطلب : ۵۶۸۸۶
فرماندار شهرستان فارسان:

دانش‌آموزان فارسانی راهی اردو راهیان نور شدند

فرماندار شهرستان فارسان گفت: نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان فارسان به مناطق عملیاتی سال‌های دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.
دانش‌آموزان فارسانی راهی اردو راهیان نور شدند
سید هادی صالحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، اظهار کرد:  نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان فارسان راهی مناطق عملیاتی سال‌های دفاع مقدس در جنوب کشور شد.

وی تصریح کرد: این کاروان شامل ۴۰ دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم است که برای آشنایی با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عازم اردوی راهیان نور خورستان شدند.

صالحی ادامه داد: راهیان نور یک اردوی سیاحتی اجتماعی است که افراد معمولا به صورت گروهی از مناطق غرب و جنوب غربی کشور ، مناطق بازمانده از جنگ ایران و عراق ، بازدید میکنند.

وی بیان داشت:  جنگ ایران و عراق ، توسط کشور متخاصم عراق شروع شد و با  پیروزی ایران پایان یافت . ایرانیان در این جنگ با تمام وجود جنگیدند و هرچه داشتند حتی جان  و مال ناموس خود را  برای دفاع از خاک میهنشان فدا کردند.

فرماندار شهرستان فارسان گفت: یاداوری خاطرات جنگ و بازگویی رشادت شیر مردان ایرانی در این جنگ برای هر فردی چه مذهبی چه غیر مذهبی برای هر کسی که ایران را دوست دارد شنیدنی است.

صالحی عنوان کرد: حضور در مناطق جنگی، برای بسیاری از افراد حتی آن دسته از افرادی که به مسائل مذهبی و شهدا علاقه ای ندارند ، آرامشی روحی و لذت بخش را به همراه دارد.

وی بیان داشت: بسیاری از افراد هستند که این ماطق را برای تعطیلات نوروز و ... انتخاب میکنند زیرا عقیده دارند بازدید از این مناطق سبب آشنایی با تاریخ کشور  و رشادت های هم میهنان شان میشود و از همه مهم تر قرار گرفتن در مسیر عروج و عرفان شهیدان  بها و ارزش معنوی و روحانی برای آنها دارد.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۲۶:۲۸

9 Mar 2024