۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۵۴۲۳۵
شهردار شهرکرد:

مطالعات 3 تقاطع غیرهمسطح در شهرکرد انجام شد

شهردار شهرکرد گفت: مطالعات 3 تقاطع غیرهمسطح در شهرکرد انجام شد، تقاطع طالقانی ـ کاشانی در اولویت است.
مطالعات 3 تقاطع غیرهمسطح در شهرکرد انجام شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد حسین واحدیان اظهار کرد: مطالعات سه تقاطع غیرهمسطح در شهرکرد از شهریور ماه سال گذشته آغاز و با پیگیری‌های مستمر اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام رسید و در حال حاضر تقاطع طالقانی به کاشانی در اولویت کاری قرار دارد.

 وی با اشاره به پیگیری احداث تقاطع‌های غیر همسطح اظهارداشت: احداث 3 تقاطع غیر همسطح در میدان معلم، تقاطع بوعلی سینا به کمربندی جنوب و تقاطع طالقانی به کاشانی توسط این شهرداری در برنامه کاری قرار دارد که مطالعات این سه پروژه از شهریور ماه سال گذشته آغاز و با پیگیری‌های مستمر اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام رسید.

واحدیان با بیان اینکه شهرداری در صدد اجرای ادامه طرح کمربندی 15 خرداد است، افزود: با نظر شورای اسلامی شهر اجرای تقاطع میدان معلم از اولویت کاری خارج شد.

شهردار شهرکرد بیان کرد: همچنین اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح بوعلی سینا به کمربندی 15 خرداد نیاز به آزادسازی خیابان بوعلی سینا دارد که از 4 ماه گذشته شهرداری ورود کرده است که بخشی از مسیر با توافق مالکان و مابقی به صورت تملک انجام می‌شود و بعد از آزادسازی، اقدامات لازم در زمینه احداث تقاطع انجام خواهد شد.

واحدیان ادامه داد: تقاطع آیت‌الله طالقانی به سمت آیت‌الله کاشانی نیز در اردیبهشت ماه سال جاری به تصویب شورای ترافیک شهرستان و استان رسید که فاز اول مطالعات این پروژه انجام و فاز دوم مطالعات و تهیه نقشه‌های اجرایی در حال آماده‌سازی می‌باشد.

وی گفت: در همین راستا همزمان شهرداری در صدد برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های مختلف تاسیساتی نسبت به تعیین تکلیف منصوبات تاسیسات در محل پروژه و همچنین آماده‌سازی طرح ترافیکی موقت در اطراف پروژه مذکور می‌باشد که در این راستا اصلاح هندسی میدان آیت‌الله دهکردی، عقب‌نشینی خیابان فردوسی شمالی حدفاصل میدان آیت‌الله دهکردی به سمت صدا و سیما، احداث کمربندی‌های شمالی و تکمیل جاده سلامت نیز در حال انجام است، لذا پس از تعیین تکلیف این موارد و انعقاد قرارداد سریعا عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۲۰:۳۳:۳۳

14 Jun 2023