۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۵۳۵۶۵
هیچ نظری درباره انتخابات فدراسیون کشتی ندارم؛

پولادگر: باشگاه استقلال به اسم طلب استراماچونی پول گرفت اما جای دیگری خرج کرد!

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: قبل از این هم چند مرتبه تحت عنوان پرداخت پول استراماچونی پول گرفتند ولی پرداخت نکردند و جای دیگری خرج کردند.
پولادگر: باشگاه استقلال به اسم طلب استراماچونی پول گرفت اما جای دیگری خرج کرد!
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از راه دانا؛ سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش در حاشیه مسابقه رکوردگیری ملی پوشان وزنه‌برداری اظهار داشت: فکر می‌کنم وزنه‌برداران بتوانند در رویداد مسابقات قهرمانی آسیا موفقیت چشمگیر کسب کنند کما اینکه ما در یک دوره مسابقات قهرمانی آسیا که در کره جنوبی بوده عنوان قهرمانی آسیا را کسب کردیم. امیدوارم بچه‌ها بتوانند دوباره عنوان قهرمانی در کره را تکرار کنند. شایستگی آن را دارند، آن‌ها پرانرژی و با انگیزه کار می‌کنند و امیدواریم موفق شوند. در تیم بانوان هم امیدوارم بتوانند افتخار کسب کنند.

وی پیرامون گلایه وزنه‌برداران در مورد عدم پرداخت پاداش‌ها در رقابت‌های اخیر بیان داشت: پاداش‌های مدال‌آوران ما در مسابقات قهرمانی آسیا در دو سال گذشته پرداخت نشده و فقط هم مربوط به وزنه‌برداری نیست؛ تمامی رشته‌ها چنین شرایطی دارند. تنها برای بانوان مدال‌آور تجلیل‌ها انجام شد. اطلاع دارم به زودی پاداش ورزشکاران پرداخت می‌شود و مراسم تجلیل از قهرمانان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه از هیات مدیره سرخابی‌ها چه خبر، عنوان داشت: هیچ خبری نیست. ما فردا مجمع سالیانه این دو باشگاه‌ها را داریم و بررسی صورت‌های مالی این دو باشگاه را خواهیم داشت.

پولادگر در واکنش به نگرانی رؤسای فدراسیون‌ها نسبت به بودجه‌‌ 1402 و همچنین امضا نشدن تفاهمنامه بین وزارت ورزش و فدراسیون‌ها عنوان کرد: هنوز یک ماه از سال گذشته و اولین باری است که ما در فروردین‌ماه پرداختی به فدراسیون‌ها داشتیم. نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده است. زود است که دغدغه داشته باشند. سال گذشته صددرصد توافق کمک به فدراسیون‌ها محقق شد. اولین بار است که به این شکل است و بعضی از فدراسیون‌ها بیشتر از صددرصد گرفتند.

وی در پاسخ به این سؤال که نظرش درباره ثبت‌نام انتخابات فدراسیون کشتی که از فردا آغاز می‌شود، چیست؟ گفت: هیچ نظری ندارم.

پولادگر در پاسخ به این پرسش که ساخت و ساز در وزارت ورزش چطور پیش می‌رود و اینکه وزنه‌بردار‌ها خیلی نسبت به سالن وزنه‌برداری گلایه دارند، خاطرنشان کرد: این موضوع به ورزش قهرمانی ربطی ندارد. حوزه ساخت و ساز و ساختمان‌سازی و افزایش بنا ربطی به حوزه قهرمانی ندارد ولی می‌دانم که تمامی فدراسیون‌ها در این مورد، مورد حمایت وزارتخانه بودند. بیشتر فدراسیون‌ها توانستند حامیان مالی داشته باشند تا تجهیز کنند و فدراسیون‌ وزنه‌برداری هم شرایط خوبی دارد. در آینده به مراتب بهتر هم خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در واکنش به این موضوع که استعفای سجادی از وزارت ورزش صحت دارد، گفت: من اطلاعی ندارم، شما این مسائل را از کجا می‌شنوید؟

وی درباره این موضوع که امسال سال مهمی برای ورزش ایران است و مشکلات مالی باعث شده بحث‌هایی برای اعزام تیم‌ها به وجود بیاید، خاطرنشان کرد: مشکلات متعددی در حوزه تأمین منابع مالی داریم، حتی رشته‌هایی هم که منابع مالی دارند، با تحریم‌های ظالمانه‌ای که در حق کشور ما اعمال می‌شود، به گونه‌ای دیگر کار می‌کنند. بعضی از رشته‌های ما مثل فوتبال مطالبات‌شان نمی‌توانند وصول کنند و این مشکلی است که به صورت عام داریم. اینکه بگوییم منابع مالی محدود است و فدراسیون‌ها دچار مشکل خواهند شد الان نمی‌توانیم چنین تعبیری داشته باشیم. همانطور که در سال گذشته صددرصد توافق‌نامه با فدراسیون‌ها انجام شد، امسال هم سعی می‌کنیم رشته‌های مختلف ورزشی با آمادگی کامل و با حمایتی که از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حضوری شایسته داشته باشند.

پولادگر در واکنش به پرداخت بدهی سنگین استقلال به استراماچونی و اینکه نمی‌شد این پول چند روز زودتر پرداخت شود تا استقلال از آسیا حذف نشود؟ تصریح کرد: این بحث‌ها تکراری است. هر باشگاهی مدیرعامل و هیئت مدیره دارد. اینکه نمی‌شود همیشه وزارتخانه و دولت پای این باشگاه‌ها بایستند. خودشان باید مدیریت کنند، همانطور که مسئولیت قبول می‌کنند باید پاسخگوی عملکردشان باشند. تا آخرین لحظه مدیرعامل وقت استقلال نگفت که نمی‌توانم و در تلاش بود که پول را تأمین کند، کما اینکه طبق اسناد دو مرتبه فقط در این دوره، تحت عنوان پرداخت بدهی استراماچونی به باشگاه پرداخت شده و در اختیار هیئت مدیره و باشگاه قرار گرفته ولی پرداخت نکردند. خبر دارم که قبل از این هم چند مرتبه تحت عنوان پرداخت پول استراماچونی پول گرفتند ولی پرداخت نکردند و جای دیگری خرج کردند. من نمی‌گویم درست بوده یا غلط و خودشان باید جوابگو باشند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه قربان‌زاده گفته «من برای تعیین اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس  اختیار تام دارم» عنوان کرد: نه چنین چیزی نیست، قربان‌زاده هم چنین حرفی نزده است. قرار است با تعاملی که صورت می‌گیرد دو وزارتخانه ورزش و اقتصاد برای انتخاب اعضای هیئت مدیره تعامل داشته باشند تا در حوزه مالی، حقوقی و اقتصادی خبره و کاردان باشند تا مدیریت درست و منطقی برای هدایت دو باشگاه داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۱۸:۵۵

25 Apr 2023