۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۵۳۵۲۸
به زمین و زمان بدهکار بودیم؛

کریمی: برای تمدید قرارداد ساپینتو شرط نگذاشتیم/ نمی‌خواهم مدیرعامل استقلال شوم

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: در مورد خواسته ساپینتو برای تمدید قراردادش هیچ شرطی هم نگذاشته‌ایم.
کریمی: برای تمدید قرارداد ساپینتو شرط نگذاشتیم/ نمی‌خواهم مدیرعامل استقلال شوم
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت کریمی در واکنش به طرح این موضوع از سوی خبرنگاران که رئیس سازمان خصوصی‌سازی حضوری سرزده در این باشگاه داشته است، گفت: نه، حضور ایشان سرزده نبود. آقای قربان‌زاده دوست عزیز ماست که به باشگاه استقلال آمده بود و یکسری هماهنگی‌ها صورت گرفت.

وی راجع به پرداخت تسهیلات به باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: امروز در دولت و با هماهنگی دو وزارتخانه ورزش و اقتصاد مشکلات و موانع برطرف و قرار شد تسهیلاتی به باشگاه استقلال پرداخت شود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه استقلال اظهار داشت: خودم اعلام کردم که صرافی بانک شهر پول طلبکاران (چهار بدهی خارجی باشگاه استقلال) را واریز کند، این اصلاً پیشنهاد خودم بود. این مسئله روی همان چهار طلبی بود که در فیفا هم وجود داشت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد گفت‌وگوی خود با مسئولان صداوسیما هم تصریح کرد: ما دنبال آرامش هستیم و خواهش کردیم که برخی مباحث را مطرح نکنند. من همیشه دنبال آرام کردن تیم و هواداران بودم، ولی در این میان یکسری اتفاقات می‌افتد.

کریمی با بیان اینکه جریمه‌ها بخشیده و پاداش پنج دیدار هم به اعضای تیم پرداخت شده است، درباره حضور تماشاگران در دربی گفت: حضور تماشاگران دو تیم به‌صورت مساوی است. ما همچنین برای برد استقلال در دربی پاداش در نظر گرفته‌ایم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره پرداخت دستمزد و طلب ساپینتو عنوان کرد: ان‌شاءالله بعد از دربی. در این پنج روز هر جا رفتیم، گفتند که استقلال به آنها بدهکار است و به زمین و زمان بدهکار بودیم که تقریباً همه را تسویه کردیم.

کریمی در مورد خواسته ساپینتو برای تمدید قراردادش نیز اظهار داشت: شایعه است و نه صحبتی کردم و نه جلسه‌ای داشتم. یکسری صحبت‌ها در فضای مجازی بوده است و هیچ شرطی هم نگذاشته‌ایم.

وی گفت: بدهی تیم شباب الاهلی امارات که مهدی قایدی از آنجا به استقلال آمد، با جریمه‌اش یک میلیون دلار شده است که ان‌شاءالله آن را نیز حل می‌کنیم.

کریمی در پایان با رد تمایلش برای مدیرعاملی استقلال تأکید کرد: مهم این است که یک کار خوب کنید. ان‌شاءالله بقیه بیایند و انجام بدهند. نمی‌خواهم مدیرعامل شوم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۲۴:۰۴

20 Apr 2023