۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۵۳۴۷۷
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

بیش‌ترین جذب معلم در سال جاری در مقطع ابتدایی است

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: بیش‌ترین جذب معلم در سال 1402 در حوزه ابتدایی است و این به دلیل کمبود نیرو زیاد در این حوزه است.
بیش‌ترین جذب معلم در سال جاری در مقطع ابتدایی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ افشین امیریان عصر امروز در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ در یک هزار و 300 معلم از طریق آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش استان شدند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز یک هزار و 49 نفر در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری استخدام شدند، افزود: از این تعداد ۲۵۷ نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ و ۷۹۲ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سهمیه جذب معلم از طریق ماده ۲۸ در استان در سال‌جاری ۷۹۲ نفر است و هنوز سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان برای امسال اعلام نشده است.

امیریان عنوان کرد: بیش‌ترین جذب معلم در سال 1402 در حوزه ابتدایی است و این به دلیل کمبود نیرو زیاد در این حوزه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته گرامیداشت مقام معلم در اردیبهشت‌ماه اشاره و خاطرنشان کرد: ۷۵ عنوان برنامه برای اجرا در سطح استان در این هفته پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همایش تجلیل از معلمان، پویش سپاس معلم، مسابقات فرهنگی و هنری، معلم خوب و... ازجمله برنامه‌های هستند که جهت گرامیداشت هفته معلم در استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۲۱:۵۷

16 Apr 2023