کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

بیش‌ترین جذب معلم در سال جاری در مقطع ابتدایی است

27 فروردين 1402 ساعت 17:18

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: بیش‌ترین جذب معلم در سال 1402 در حوزه ابتدایی است و این به دلیل کمبود نیرو زیاد در این حوزه است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ افشین امیریان عصر امروز در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ در یک هزار و 300 معلم از طریق آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش استان شدند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز یک هزار و 49 نفر در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری استخدام شدند، افزود: از این تعداد ۲۵۷ نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ و ۷۹۲ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سهمیه جذب معلم از طریق ماده ۲۸ در استان در سال‌جاری ۷۹۲ نفر است و هنوز سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان برای امسال اعلام نشده است.

امیریان عنوان کرد: بیش‌ترین جذب معلم در سال 1402 در حوزه ابتدایی است و این به دلیل کمبود نیرو زیاد در این حوزه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته گرامیداشت مقام معلم در اردیبهشت‌ماه اشاره و خاطرنشان کرد: ۷۵ عنوان برنامه برای اجرا در سطح استان در این هفته پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همایش تجلیل از معلمان، پویش سپاس معلم، مسابقات فرهنگی و هنری، معلم خوب و... ازجمله برنامه‌های هستند که جهت گرامیداشت هفته معلم در استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 53477

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53477/بیش-ترین-جذب-معلم-سال-جاری-مقطع-ابتدایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir