۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۵۳۴۳۱
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل:

هر شعاری درراهپيمايی روز قدس تيری به قلب صهيونيسم است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت: روز جهاني قدس روزي است براي مقابله حق عليه باطل که از اين رو مردم ساير کشورها نيز همگام با ملت ايران اسلامي انزجار و نفرت خود را از اسرائيل غاصب اعلام مي دارند و قطعا هر شعاري در اين روز تيري به قلب صهيونيسم است.
هر شعاری درراهپيمايی روز قدس تيری به قلب صهيونيسم است
سيد عقيل موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز درباره اهميت روز قدس و چرايي برگزاري آن در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان گفت: مبارزه با ظلم و ايستادگي در برابر زورگويي‌ها عليه مسلمانان جهان، جزء آرمان‌ها و باورهاي ديني و انقلابي جمهوري اسلامي است که تغيير نخواهد کرد و هيچگاه اين رژيم غاصب و کودک کش را به رسميت نخواهد شناخت.

موسوي اظهار کرد: روز جهاني قدس روزي است براي مقابله حق عليه باطل که از اين رو مردم ساير کشورها نيز همگام با ملت ايران اسلامي انزجار و نفرت خود را از اسرائيل غاصب اعلام مي دارند و قطعا هر شعاري در اين روز تيري به قلب صهيونيسم است.

وي با اشاره به اينکه امام خميني(ره) حکيمانه آخرين جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کردند،افزود: ماه رمضان، ماه بندگي و قدم برداشتن براي رضاي خداوند است. بنابراين حرکت روز قدس تاييد عبادت‌هاي ما است. به اين معني که مبارزه با ظلم و ستم، حمايت از مظلوم و شعار عليه ظالم توسط هر فرد روزه‌داري به نحوي عبادت است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل؛ خاطرنشان کرد: از همه مردم روزه دار دعوت مي‌کنم در راهپيمايي روز قدس که مصادف با ايام الله است حاضر شوند تا همراه با وحدت کلمه، شعار آزادگي سر دهيم و حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام کنيم.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۷:۰۴

13 Apr 2023