۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۵۳۲۸۷

پيام فرماندار شهرستان اردل به مناسبت ۱۲ فروردين

فرماندار شهرستان اردل به مناسبت ۱۲ فروردين روز جمهوري اسلامي ايران پيام تبريکي صادر کرد.
پيام فرماندار شهرستان اردل به مناسبت ۱۲ فروردين
به گزارش جهانبین نیوز؛ يعقوب شکوهي فرماندار شهرستان اردل در پيامي 12 فروردين روز جمهوري اسلامي ايران را تبريک گفت که در متن پيام وي آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم
وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ
ما اراده داشتيم که بر آن طايفه ضعيف و ذليل کرده شده در آن سرزمين منّت گذارده و آنها را پيشوايان (خلق) قرار دهيم و وارث
گردانيم.

امروز در آستانه روز مبارک ۱۲فروردين بوديم؛ روز جمهوريت و اسلاميت  ، دوازدهم فروردين، سالروز اعلام نظام جمهوري اسلامي ايران در سال ۱۳۵۸ و يکي از افتخارات مهم نظام و انقلاب اسلامي و معماري معمار کبير انقلاب حضرت امام (رضوان‌الله تعالي عليه) است.  اگر بخواهيم ۱۲ فروردين ۵۸ را در يک جمله تفسير کنيم، اين است که ميزان راي مردم و ملت است، و اين مردم هستند که براي خودشان نظامي را برمي‌گزينند و انتخاب مي‌کنند.

نظامي که يک پايه‌اش جمهوريت و مردم‌سالاري است وپايه ديگرش اسلاميت است.

مقام معظم رهبري حضور گسترده مردم در يوم اللّه ۱۲ فروردين و رأي قاطع آنان را راي به اسلام و انديشه‌هاي اسلامي برشمرده و مي‌فرمايند: «مردم اسلام را مي‌خواهند. اين از روز اوّل گفته شد و در طول سال‌هاي متمادي نيز تجربه گرديد. امروز هم واضح‌ترين حقيقت در نظام ما اين است که آحاد و توده مردم از نظام حاکم بر کشور مي‌خواهند که مسلمان باشند و اسلام را در جامعه تحقق ببخشد. اين حکومت و اين نظام، با اين نام در دنيا اعلام شد و تشکيل گرديد.

دوازده فروردين، بهار انقلاب ما و روز شکفتن گل اسلام بر شاخسار زمان و نويدبخش تجلي حق و حاکميت نظام اسلامي است.

دوازده فروردين روز احقاق حق، روز پيروزي دين و تبلور اتحاد و ايمان، روز به ثمر نشستن نهال اراده و ايستادگي، روز آفتابي استقلال، است.

روز جمهوري اسلامي، اولين قدم در راه تحقق حکومت اسلامي امام زمان(عج) است.

12 فروردين، روز به ثمرنشستن خون شهيدان، روز بعثت انقلاب و روز استقرار حکومت مستضعفين است
يکي ازعوامل پيروزي انقلاب وماندگاري آن وحدت وانسجام ملي وحضورمردم درکنارمسئولين براي پيشرفت کشوراست؛ يقينا امروزهم لازمه پيشرفت کشور و بويژه شهرستان ما و حل مشکلات، درکنارهم بودن وحضورمردم درصحنه وبي شک فعاليت شبانه روزي مسئولين ميباشد،تازمانيکه مردم به نظام وفادارباشندوحضورهميشگي خودرادرصحنه حفظ کنندمطمئنا دشمن نميتواندخللي درروندروبه پيشرفت کشورداشته باشد،اين عيدبزرگ ويوم الله رابه عموم مردم ولايتمدارشهرستان اردل تبريک عرض مي نمايم و ازخداوندمتعال عاجزانه استدعادارم که به ماتوفيق خدمتگزاري شايسته به مردم شهيدپرورشهرستان اردل عنايت کند.


انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۳۴:۳۷

1 Apr 2023