۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۵۳۰۵۱
مسئول مرکز رشد و خلاقيت بسيج شهرهفشجان:

مرکز رشد هفشجان به عنوان واحد R&D شوراي شهر به پژوهش و مطالعه پرداخته است

مسئول مرکز رشد و خلاقيت بسيج شهرهفشجان گفت:طبق مصوبه شوراي شهر هفشجان، مرکز رشد به عنوان واحد R&D شوراي شهر به پژوهش و مطالعه پرداخته و طبق تحقيقات اين مرکز مشکلات شهر هفشجان پيگيري و حل خواهد شد.
مرکز رشد هفشجان به عنوان واحد R&D شوراي شهر به پژوهش و مطالعه پرداخته است
سجاد عالی پور مسئول مرکز رشد و خلاقيت بسيج شهرهفشجان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار کرد: این مرکز از سال 94 به همت سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري چهارمحال و بختياري و با هدف مديريت و توزيع دانش در جهت دستيابي به شهر دانش بنيان تاسيس شد

او چشم انداز مرکز رشد هفشجان را تعيين سهم کشور، استان و در نهايت شهر هفشجان از تحقق تمدن اسلامي عنوان کرد و گفت : گفتمان اسلامي بايد با همکاري همه مسئولين و نهادهاي شهر در متن جامعه پياده شود.

عالی پور با اشاره به تصويب مصوبه اي با محوريت مرکز رشد هفشجان در شوراي اسلامي اين شهر تصريح کرد : طبق مصوبه شوراي شهر هفشجان، مرکز رشد به عنوان واحد R&D شوراي شهر به پژوهش و مطالعه پرداخته و طبق تحقيقات اين مرکز مشکلات شهر هفشجان پيگيري و حل خواهد شد.

او از طراحي مدلي کاملا بومي با محوريت نظرات مردم و مسئولين در مرکز رشد خبر داد و خاطرنشان کرد : مرکز رشد هفشجان مدلي متشکل از سه ضلع مشارکت هاي بين بخشي، مشارکت هاي مردمي و چارچوب و رويکرد علمي مطابق با سندي تحت عنوان "محور هاي پيشرفت شهر هفشجان" تهيه و تنظيم کرده است.

عالی پور با اذعان بر اینکه بیش از 100 پرونده در مرکز رشد هفشجان وجود دارد بیان داشت: در حال حاضر این مرکز اقدام به برگزاری کلاس های icdl و فتوشاپ کرده است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۰:۳۷

9 Mar 2023