۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۵۳۰۱۲
رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش:

نمایشگاه عکس حیات وحش چهارمحال و بختیاری در شهرکرد افتتاح شد

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از برگزاری نمایشگاه عکس حیات وحش استان به مناسبت سوم مارس روز جهانی حیات وحش خبر داد.
نمایشگاه عکس حیات وحش چهارمحال و بختیاری در شهرکرد افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ فهیمه اسلامی صبح امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس حیات وحش چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: جمعه سوم مارس روز جهانی حیات وحش نامگذاری شده است.
 
وی افزود: به همین دلیل نمایشگاه عکس حیات وحش چهارمحال و بختیاری با نمایش 54 عکس در فرهنگسرای شهرکرد آغاز به کار کرد.
 
رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه مربوط به حیات وحش جانوری این استان است، گفت: همچنین عکاسانی که عکس‌ها را گرفته‌اند نیز اهل همین استان هستند.
 
اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه عکس با هدف آشنایی دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم با حیات وحش چهارمحال و بختیاری برگزار شده است، ادامه داد: در برپایی این نمایشگاه، معرفی تنوع زیستی منحصر بفرد حیات وحش استان اعم از پرندگان، علف خواران، گوشت خواران و... مد نظر است.
 
وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید تنوع زیستی چهارمحال و بختیاری را بشناسند تا در قبال آن مسؤولیت‌پذیر باشند، عنوان کرد: عکس‌های به نمایش درآمده در نمایشگاه حیات وحش چهارمحال و بختیاری از بین حدود 300 عکس انتخاب شده‌اند.
 
رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بعد از اتمام زمان نمایشگاه حیات وحش استان، عکس‌ها به موزه تاریخ طبیعی چهارمحال و بختیاری انتقال داده می‌شود و در نمایشگاه دائمی حیات وحش نگه‌داری می‌شوند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۲۵:۰۷

27 Feb 2023