۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۵۳۰۰۴
رئیس هیأت مدیره مجمع یاریگران زندگی کشور:

اشتغال‌زایی برای معتادان بهبود یافته صورت گیرد

رئیس هیأت مدیره مجمع یاریگران زندگی کشور گفت: یکی از اقدامات مهمی که برای معتادان بهبود یافته از اعتیاد و حمایت خانواده‌های آنان ضروری است، اشتغال‌زایی سریع برای این افراد است.
اشتغال‌زایی برای معتادان بهبود یافته صورت گیرد
به گزارش جهانبین نیوز، علیرضا نبی پیش از ظهر یکشنبه در مجمع خیرین یاریگران زندگی اظهار کرد: چرخه ناقص بهبود معتادان از زمان آزادی از کمپ تا احتمال بازگشت دوباره به اعتیاد باید اصلاح و تکمیل شود و این از ضروریات است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهمی که برای معتادان بهبود یافته از اعتیاد و حمایت خانواده‌های آنان ضروری است، اشتغال‌زایی سریع برای این افراد است.

نبی با اشاره به اینکه کشور به لحاظ اقتصادی در وضعیت ویژه و حساسی قرار دارد و اقدام مهم و ضروری این است که اجازه ندهیم مردم در این میان آسیب ببینند، افزود: مجمع خیرین یاریگران زندگی با هدف جمع‌آوری معتادان و هدایت آن‌ها به کمپ تشکیل شده است تا زمینه سلامت آنان فراهم شود.

رئیس هیأت مدیره مجمع یاریگران زندگی کشور ادامه داد: چرخه ناقص بهبود معتادان از زمان آزادی از کمپ تا احتمال بازگشت دوباره به اعتیاد باید اصلاح و تکمیل شود و این از ضروریات است.

نبی با بیان اینکه راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال‌زایی برای معتادان بهبود یافته در چهارمحال و بختیاری در دستورکار قرار دارد، عنوان کرد: ساخت کارگاه در مرکز ماده ۱۶ این استان باید با اولویت و سرعت اجرایی شود.

وی بر تقویت فرهنگ کار و اشتغال‌زایی در کشور تاکید کرد و گفت: این مهم باعث می‌شود تا آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد در جامعه کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۳۶:۰۰

26 Feb 2023