۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۵۲۹۷۶
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری :

دوره توانمندسازی فعالان فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: دوره توانمندسازی فعالان فضای مجازی با حضور فعالان فضای مجازی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
دوره توانمندسازی فعالان فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ یاسر بیاتی عصر امروز در اختتامیه دوره توانمندسازی فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: همواره به‌دنبال ایجاد یک گروهی از فعالان فضای مجازی بودیم که خوشبختانه هم‌اینک این مهم محقق شده است.
 
وی افزود: در چهارمحال و بختیاری با همت فعالان فضای مجازی توانستیم  این استان #کوهرنگ_را_دریابید  را توانستیم ترند کنیم که این امر باعث توجه کشور به شهرستان کوهرنگ و مشکلاتش شد.
 
رئیس مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری با اشاره به  روانشناس ارشد ارتش آمریکا، عنوان کرد: تحقیقات این روانشناس نشان داده است که چگونه عملیات روانی رسانه‌ای شامل گرفتن امید، عزت نفس و ملیت و کار گروهی باعث خودکشی سربازانشان در زندان کره  شدند.
 
بیاتی خاطرنشان کرد: هم‌اینک نیز شاهد یک چنین عملیات خطرناکی در کشور هستیم که با اعلام اخبار نا امید کننده همچون قیمت لحظه‌ای طلا، دلار و... درصدد از بین بردن امید و عزت نفس در ایران هستند.
 
وی اضافه کرد: در فضای مجازی باید قوی و محکم باشیم و اطرافیانمان را نیز مقتدر کنیم تا هم خود و هم جامعه را نجات دهیم.
 
رئیس مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: عملکرد فعالان فضای مجازی کشور و چهارمحال و بختیاری آنقدر زیاد هست که دشمن از آن می‌ترسد.
 
بیاتی بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره توانمندسازی این است که فعالان فضای مجازی با آموزش‌های صحیح توانمند باشند تا بتوانند به‌خوبی در عرصه فضاس مجازی بدرخشند.
 
وی تاکید کرد: فعالان فضای مجازی نباید هیچ خستگی به خود راه بدهند، همواره در صحنه باشند و با توانمندی که کسب می‌کنند دنباله‌رو بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و دغدغه‌های ایشان را رفع کنند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۲۲:۴۰:۴۹

23 Feb 2023