۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
کد مطلب : ۵۲۸۱۴
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

استقبال مردم چهارمحال و بختیاری از فیلم‌های دهه فجر

شهرکرد_سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از استقبال مردم استان از فیلم‌های دهه فجر نسبت به سال گذشته خبر داد.
استقبال مردم چهارمحال و بختیاری از فیلم‌های دهه فجر
پیام احمدی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار کرد: امسال  چهار محال و بختیاری از رویداد فیلم فجر بی نصیب نیست و قریب به ۲۰ فیلم در فاصله زمانی ۱۷ تا ۲۴ بهمن در سینما غدیر و پردیس سینمایی بهمن به نمایش در خواهند آمد.
 
وی بیان داشت: هنر صنعت راهبردی جشنواره فیلم فجر تنوری‌ترین محصولات و محتوای سال آینده سینماهای کشور را در چند روز به تماشا می‌گذارد.

احمدی تصریح کرد: امسال هم استان چهار محال و بختیاری از این رویداد بی نصیب نیست و قریب به ۲۰ فیلم در فاصله زمانی ۱۷ تا ۲۴ بهمن در سینما غدیر و پردیس سینمایی بهمن به نمایش در خواهند آمد.

وی با اشاره به اینکه سینما هم مانند هر رسانه دیگر با مخاطبین خود زنده است و با آنها رشد محتوایی و رشد زیرساختی می کند بیان داشت: در شهرکرد قریب به یک هزار و در بروجن قریب به ۸۰۰ صندلی سینما وجود دارد که از این بین تنها حدود ۴۰۰ صندلی در شهرکرد عملیاتی ست و ما بقی مناطق استان از این نعمت محروم اند.

احمدی اذعان داشت: تنها سینما فعال استان در سال گذشته به طور متوسط در هر سانس ۱۷ صندلی و در ده ماهه سال جاری ۲۵ صندلی مشتری داشته است.

وی با تاکید بر اینکه استقبال مخاطب بسیار تعیین کننده است گفت: استقبالی که امیدوارم در جشنواره فیلم فجر امسال خودی نشان دهد تا موتور محرکه افزایش سالن های سینمایی استان شود.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۲۰:۰۵:۱۷

8 Feb 2023