۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۵۲۳۴۲
رئيس اداره گاز شهرستان فارسان خبر داد

کارت زرد برای 12 اداره پُرمصرف در شهرستان فارسان

رئيس اداره گاز شهرستان فارسان گفت: در ماه گذشته ۷۰۰ مورد بازديد و پايش دما از ادارات، آموزشگاه‌ها و اماکن مذهبی توسط کارشناسان اين اداره صورت گرفته است که در اجرای اين طرح ۱۲ مورد اخطاريه به ادارات پُرمصرف داده شد.
کارت زرد برای 12 اداره پُرمصرف در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ سهراب كريم زاده بابيان اينکه ۹۰ درصد از ادارات در شهرستان فارسان الگوی مصرف گاز را رعايت کرده‌اند بر لزوم صرفه‌جويی در مصرف گاز تأکيد نمودند.
 
وی با بيان اينکه صرفه‌جويی در مصرف گاز در بخش‌های خانگی، توليدی و صنعتی با توجه به فرارسيدن فصل سرما ضرورت دارد، گفت: صرفه‌جويی بهتر در مصرف گاز باعث خواهد شد تا در روزهای سرد سال شاهد کاهش افت فشار گاز در استان نباشيم.
 
کريمی اظهار داشت: اهميت رعايت مصرف بهينه گاز طبيعی در سازمان‌ها در آستانه شروع فصل سرما و افزايش روند مصرف گاز طبيعی دارای اهميت فراوانی بوده و با شروع پيک مصرف انرژی به‌خصوص گاز طبيعی از آبان ماه، رعايت مصرف بهينه انرژی به‌عنوان يک ضرورت اساسی مطرح است و رعايت الگوی مصرف بهينه گاز طبيعی در ادارات دولتی و مراکز صنعتی بسيار حساس و حياتی است.

رئيس اداره گاز شهرستان فارسان ضمن تقدير و تشکر از مديران ادارات جهت همکاری با اين اداره در اجرای اين طرح، از ۱۲ مورد اخطاريه به ادارات پرمصرف خبر داد.
 
انتهای پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۱:۲۳

26 Dec 2022