۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۵۲۲۶۳
فرماندار شهرستان فارسان خبر داد؛

اجراي پروژه بزرگ فيبر نوري در شهرک صنعتي جونقان

فرماندار شهرستان فارسان گفت: در شهرک صنعتي جونقان در حوزه ارتباطات فرماندار شهرستان فارسان گفت: اقدامات بسيار خوبي در شرکت مخابرات صورت گرفته و با همکاري شرکت شهرک‌ها در سال آينده اجراي فيبر نوري توسط شرکت مخابرات صورت خواهد گرفت.
اجراي پروژه بزرگ فيبر نوري در شهرک صنعتي جونقان
سيد هادي صالحي در بازديد از شهرک صنعتي جونقان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: شهرک صنعتي جونقان که با کمک‌هاي مردمي در جهت واگذاري زمين در سال‌هاي گذشته در جهت فعاليت مجموعه‌هاي توليدي و صنعتي صورت گرفته است.
 
وي در ادامه افزود: در شهرک صنعتي جونقان به لحاظ زيرساختي سال‌هاي گذشته کمبودهايي وجود داشت؛ اما امسال به لطف خدا زيرساخت‌هاي گاز شهرک به اتمام رسيده و دهه مبارک فجر به بهره‌برداري مي‌رسد و واحدهاي توليدي در شهرک از گاز با ظرفيت کامل استفاده خواهند کرد.
 
سيد هادي صالحي به زيرساخت‌هاي برق شهرک صنعتي جونقان اشاره داشت و گفت: در شهرک، قسمت زيرساخت‌هاي برق محدوديت داشتيم و توليدي‌هايي که درخواست مجوز داشتند و مي‌خواستند فعاليت خود را آغاز کنند ميزان تقاضا با ظرفيت مطابقت نداشتند. اکنون طبق تفاهمي که با شرکت برق استان و شهرستان صورت گرفت 14 مگابايت برق به ظرفيت شهرک اضافه شد که به‌زودي عملياتي و اجرايي خواهد شد.
 
فرماندار فارسان همچنين به ميزان آب شهرک صنعتي جونقان اشاره داشت و گفت: براي تعدادي از واحدهاي توليدي دچار محدوديت در منابع آب هستيم با توجه به اينکه شهرک هم مخزن دارد و آب جداگانه براي مصارف صنعت از سد غدير براي مجموعه شهرک در نظر گرفته‌شده و بنا به صحبت‌هايي هم که با آبفاي شهر جونقان صورت گرفته در خصوص مصارف صنعت از پسماند آب فاضلاب استفاده خواهد شد.
 
وي اظهار داشت: در حوزه ارتباطات اقدامات بسيار خوبي از عزيزان در شرکت مخابرات صورت گرفته و با همکاري شرکت شهرک‌ها در سال آينده فيبر نوري اين مجموعه توسط شرکت مخابرات صورت خواهد گرفت.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۴۲:۳۲

12 Dec 2022