۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۵۲۲۵۲
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع)؛

امروز دشمنان به دنبال دين زدايي از نسل جوان انقلاب هستند

فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع): در يادواره شهدا دانشجو شهرستان فارسان، هدف از جنگ ترکيبي امروز دشمنان را دين زدايي از نسل جوان و پياده کردن پروژه سوريه در ايران عنوان کرد
امروز دشمنان به دنبال دين زدايي از نسل جوان انقلاب هستند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ به همت ناحيه مقاومت بسيج فارسان يادواره شهدا دانشجو و سالگرد شهادت شهيد مدافع حرم، مهندس احمد قاسمي کراني با حضور پرشور مردم شهيدپرور شهرستان فارسان در محل مسجد و مصلي امام حسين (ع) شهر فارسان برگزار شد.
 
 در اين برنامه سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم عليه‌السلام استان چهارمحال و بختياري با حضور در جمع مردم شهيدپرور فارسان شهيد احمد قاسمي را افتخاري براي شهرستان و استان دانست که راه بسياري سختي را براي رسيدن به هدف والايش پيمود و نهايتاً توانست به‌عنوان نخستين شهيد بسيجي و جامعه مهندسي مدافع حرم به ديدار معبودش بشتابد
 
  اکبري  روز دانشجو را به دانشجويان تبريک گفت و ياد سه شهيد دانشجويي را که به دست رژيم سفاک و ستمگر پهلوي به شهادت رسيدند گرامي داشته و عنوان کرد: بعد از کودتاي 28 مرداد معاون وقت آمريکا وارد ايران شد و دانشجويان ما که جزو افراد با بصيرت زمان خود بودند در مقابل او دست به راهپيمايي زدند اما با گلوله مستقيم جنگي با آنان مقابله شد و سه دانشجوي نخبه ما شهيد شدند درحالي‌که امروز همگان به چشم خود مي‌بينند که نيروهاي نظامي و انتظامي ما حتي در مقابل اراذل و اوباش هم با دست‌خالي مي‌ايستند و از هيچ سلاح گرم و جنگي در اين ايام استفاده‌نشده است.

وي به نقش فضاي مجازي و سرويس‌هاي جاسوسي و اطلاعاتي در هدايت اين آشوبگران اشاره کرد و گفت: فضاي مجازي که اعتراضات را به سمت آتش زدن پايگاه‌هاي بسيج و آتش زدن و کشتن بسيجيان و مأموران انتظامي هدايت مي‌کند ديگر فضاي مجازي نيست بلکه فضاي مديريتي آشوبگري است و بدتر از همه اينکه در زمان جنگ فرماندهان ما ابتدا خودشان جلو مي‌رفتند و جلودار بودند بعد به نيروها مي‌گفتند که بياييد اما امروزه کساني در آن‌سوي دنيا نشسته‌اند جاي گرم‌ونرم و دلارها و دستمزدشان را از سرويس‌هاي جاسوسي و دشمنان قسم‌خورده ما مي‌گيرند و اينجا جونان و نوجوانان ما را فريب مي‌دهند تا به وسط خيابان بيايند و آشوب و اغتشاش کنند.
 
وي در ادامه عنوان کرد: امروز دشمن در مقابل کشور عزيز و نظام مقدس جمهوري اسلامي يک جنگ ترکيبي را آغاز کرده يعني جنگ در تمامي ابعاد فرهنگي، اقتصادي، سياسي و ... و هدف اول اين جنگ نيز اين است که دين زدايي کنند. آن‌ها مي‌دانند که در اين مسير حريف امثال من پيرمرد نمي‌شوند بنابراين قشر نوجوان و جوان هدف اول اين جنگ هستند و مي‌خواهند که دين را از قشر جوان و نوجوان ما بگيرند. آن‌ها مي‌خواهند غيرت را از جوانان ما بگيرند و کاري کنند که ديگر براي جوان ما مسائل اخلاقي مهم نباشد. جوان ما برايش مهم نباشد که خواهرش با چه پوششي و با چه وضعي بيرون بيايد و اين بي تکليفي اخلاقي به فساد منتهي شده اسلام را که مهم‌ترين رکن قوت ماست از ما خواهند گرفت.
 
سردار اکبري در ادامه گفت: دشمنان ما از اين روش توانستند حکومت اسلامي را که 800 سال در آندلس بود از بين برده و امروز آندلس تبديل‌شده به اسپانيايي که هيچ نام و نشاني از اسلام و غيرت و عزت در آن ديده نمي‌شود اما امروز به‌خوبي فهميده‌اند که يک نظم نويني برجهان دارد حاکم مي‌شود و در اين نظم جديد نظام اسلامي ابرقدرتي خواهد بود که نمي‌توانند آن را مديريت کنند.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۰۴:۱۹

10 Dec 2022