۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۵۲۰۵۲
امام جمعه فارسان

ديگر هيچ سيستم دفاعي نمي‌تواند موشک‌هاي ما را رهگيري کند

امام جمعه فارسان گفت: ديروز سپاه پاسداران اعلام کرد ايران به موشک هايپرسونيک دستيابي پيدا کرده ديگر هيچ سيستم دفاعي نمي‌تواند موشک‌هاي ما را رهگيري کند و حتي سپر دفاعي را هم هدف قرار ميدهد و ده ها سال ديگه اونها شايد بتوانند سلاحي براي مقابله پيدا کنند.
ديگر هيچ سيستم دفاعي نمي‌تواند موشک‌هاي ما را رهگيري کند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز از فارسان، حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: مناسبتي که در هفته آينده داريم بيست و چهارم آبان روز کتاب و کتابخواني و کتابدار است. هر سال سعي بر اين است  نکته اي را راجع به انس با کتاب که بزرگ ترين وسيله کمال بشر هست را عرض کنم. عزيزان چيزي جاي کتاب را نمي گيرد. حتماً اهل مطالعه باشيد ولو کتاب الکترونيکي که در اختيار هست و هر لحظه اي را شما مي توانيد لحظه کتاب‌خواني قرار بدهيد. حتماً بر اساس سليقه و نياز يک سير مطالعاتي داشته باشيد، به مقدار کم در طول روز و در طول هفته، نکند که نداشته باشيد.
 
وي افزود: يک برنامه مطالعاتي را به صورت منظم براي خودتان شعار کنيد مثلاً روزي نيم ساعت با نهج البلاغه، روزي نيم ساعت با تفسير، يک برنامه مرتبي را داشته باشيد مثلاً نيم ساعت با کتابهاي استاد مطهري، ذوق و شوق مطالعه را در خودتان زنده کنيد. اميرالمومنين سلام الله عليها فرمودند: کسي که خود را با کتابها آرامش دهد هيچ آرامشي را از دست نداده است. اينقدر کتاب آرامش بخش است.
 
امام جمعه فارسان به ديدار اخير رهبر حکيم انقلاب اسلامي با دانش آموزان اشاره داشت و بيان کرد:  رهبرحکيم انقلاب اسلامي در ديدا اخير دانش‌آموزان به نظم نوين جهاني و نقش‌يابي ايران در اين نظم جديد توجه داده و همگان را به دقت و مطالعه شرايط کنوني و آينده، توصيه فرمودند:البته زماني که از نظم نوين جهاني صحبت مي‌شود، اين گزينه به ذهن مي‌رسد که ديگر کشورهايي همچون آمريکا در عرصه بين‌المللي به‌عنوان کنشگر فعاليت نخواهند داشت؛ اين در حالي است که موضوع کاملاً اشتباه است و اتفاقاً کنشگري آنها ادامه خواهد يافت، اما اين کنشگري همچون سابق نخواهد بود.
 
وي تصريح کرد: ايران تاکنون به‌عنوان قدرت منطقه‌اي به اعتراف بسياري از تحليلگران ايفاي نقش کرده است. تحولات کنوني در جهان نشان داد ايران بازيگري تأثيرگذار و کنشگر فعال در عرصه بين‌المللي است.بنابراين مي‌توان گفت نقش ايران در آينده نظم نوين جهاني طبق موارد ذيل است:  الف) در عرصه انرژي ب) عرصه نظامي و فناوري ج) فروپاشي هژمون غرب د) حوزه گفتماني ايران گفتمان جديدي را با عنوان گفتمان مقاومت در جهان ارائه داده است که آمريکايي‌ها معتقدند يکي از عوامل شکست نظم تک قطبي محور مقاومت و گفتمان آن است. اين گفتمان باعث شده است بسياري از کشورها در مقابل واشنگتن بايستند. نظم جهاني آينده گفتمان جديدي را در خود خواهد داشت که مبتني بر مقابله با نظام تک قطبي آمريکا و هژموني آن در جهان است.
 
 
حجت الاسلام ملک پور اظهار داشت: الان سپاه پاسداران به موشک‌هاي ميان برد ۵۵۰۰ تا ۱۲۵۰۰ کيلومتري در قالب دو مرحله و سه مرحله سوخت جامد دست پيدا کرد و قطعا توان حمله به خاک اروپا و پايگاه‌هاي آمريکايي در ديگو گارسيا که جزيره ديگو گارسيا يکي از مهم‌ترين پايگاه‌هاي فرامرزي ارتش آمريکا است.  با استفاده از يک موشک دو مرحله‌اي موتور رافع و موتور سلمان را به دست آورد!ديروز سپاه پاسداران اعلام کرد ايران به موشک  هايپرسونيک دستيابي پيدا کرده  / ديگر هيچ سيستم دفاعي نمي‌تواند موشک‌هاي ما را رهگيري کند و حتي سپر دفاعي را هم هدف قرار ميدهد و ده ها سال ديگه اونها شايد بتوانند سلاحي براي مقابله پيدا کنند
 
وي افزود: جمهوري اسلامي واقف گشته که شکست مذاکرات برجام حتمي است اما ايران اسلامي  با شليک موشک ۳ مرحله‌اي قائم به طرف مقابل تفهيم کرد که در دوره پسابرجام، حتي سخن از حمله نظامي به ايران هم ديگر نبايد مطرح شود.
 
وي بيان داشت: ايران به خوبي  مي‌داند با روي کار آمدن صهيونيست‌هاي افراطي در اسرائيل و پيروزي احتمالي جمهوري‌خواهان در کنگره، بايدن شانس اندکي در انتخابات رياست جمهوري آتي خواهد داشت. در نتيجه ايران عزتمند از اکنون اسب خود را براي دوره جديد و برقراري توازن وحشت با آمريکا و در نتيجه بازدارندگي و معادله تهران در برابر واشنگتن زين کرده است. و البته روي کار آمدن نتانياهوي جنگ طلب در تل آويو، جمهوري اسلامي به هيچ وجه دستاوردهاي هسته‌اي خود را براي برجامي که آينده‌اش نامشخص است به باد نخواهد داد.
 
انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۵۶:۵۳

11 Nov 2022