۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۵۰۴۷۲
به مناسبت سالروز تأسيس سپاه؛

اقتدار و افتخار آفريني ها سپاه، دشمنان را ناکام کرده است

فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفت: اقتدار و افتخار آفريني هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در عرصه هاي مختلف ضمن ناکامي اهداف شوم شيطان بزرگ،باعث کينه ورزي دشمنان زبون اين ملت و انقلاب شده است.
اقتدار و افتخار آفريني ها سپاه، دشمنان را ناکام کرده است
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار عباس رحيمي افزود: تاسيس سپاه، سرآغاز تشکيل نهادي متعهد و برخاسته از آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لردگان افزود: دوم ارديبهشت ماه سالروز تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، با تدبير و آينده نگري حضرت امام خميني (ره) سرآغاز تشکيل نهادي متعهد و برخاسته از آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي با پاسداراني مخلص ، مقتدر ، وفادار به ارزشهاي انقلاب اسلامي، شجاع، ازخودگذشته و پيشتاز در عرصه هاي مختلف نظامي ، اقتصادي ، سازندگي ، فرهنگي و معنوي است.

وي ادامه داد: درطول حيات پُرثمر اين نهاد انقلابي، پاسداران جان برکف، به عنوان حافظان امنيت و آسايش ، تمامي تهديدها را به جان خريدند و فتنه ها و توطئه هاي داخلي و خارجي را نقش بر آب ساختند و به بهاي جان خود ،ايران عزيز اسلامي را در کنار ساير نيروهاي مسلح کشور از گزند آسيب ها ، درامان نگه داشتند.

رحيمي تاکيد کرد: سپاه پاسداران علاوه بر قدرت نظامي و فرهنگي در عرصه خدمت رساني به مردم عزيز به عنوان ولي نعمتان نظام و انقلاب بخوبي ايفاي نقش نموده است. اين نهاد با تکيه بر نيروي عظيم بسيج مردمي در هر ميداني که وارد شده است ، مقتدر و سربلند بيرون آمده و همين افتخار آفريني ها ضمن ناکامي اهداف شوم شيطان بزرگ، باعث کينه ورزي دشمنان زبون اين ملت و انقلاب شده است.

فرمانده سپاه ناحيه لردگان در پايان با گراميداشت سالروز تأسيس سپاه گفت: اميدوارم در سايه اتکال به قدرت خداوند بي همتا ، عنايت حضرت بقيه الله الاعظم (ارواحنافداه) و با تکيه بر فرامين فرماندهي معظم کل قوا حضرت امام خامنه اي(مدظله‌العالي)اين نهاد انقلابي، مکتبي و مردمي بيش از پيش در راستاي تحقق رسالت‌هاي خويش بيش از پيش موفق و مؤيد باشد.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۲۲:۳۶:۴۳

22 Apr 2022