۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۵۰۰۳۸
فرمانده قرارگاه سازندگي و محروميت زدايي سپاه کشور:

آمار بالای بیکاری در شهرستان لردگان آسیب های اجتماعی را در پی دارد

سردار حسن زاده فرمانده قرارگاه سازندگي و محروميت زدايي سپاه کشور گفت: قرارگاه امام حسن مجتبي عليه السلام طي سفري به شهرستان لردگان از مناطق پشت کوه ميلاس روستاهاي گرگر و سرقلعه و روستاي نساه کوه بازديد کرد تا از نزديک در جريان مسائل و مشکلات مردم‌ اين منطقه قرار گيرد.
آمار بالای بیکاری در شهرستان لردگان آسیب های اجتماعی را در پی دارد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ سردار حسن زاده فرمانده قرارگاه سازندگي و محروميت زدايي سپاه کشور طي سفري به شهرستان لردگان از مناطق پشت کوه ميلاس روستاهاي گرگر و سرقلعه و روستاي نساه کوه بازديد کرد تا از نزديک در جريان مسائل و مشکلات مردم‌ اين منطقه قرار گيرد.

رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان گفت: شهرستان لردگان داراي حدود 300روستا و چهار بخش با پراکندگي و دور دست بودن علي رغم خدمات انجام شده مشکلات فراواني از جمله بحث راههاي روستايي و آب آشاميدني و آب کشاورزي مواردي است که نياز به مساعدت دولتمردان و قرارگاه سازندگي و محروميت زدايي سپاه دارند.

وي افزود: حدود 20هزار نفر از اين شهرستان با تانکر سيار آبرساني مي شوند در صورتيکه دور تا دور اين شهرستان رودخانه هاي خروشاني همچون کارون-خرسان و رودخانه ارمند و چشمه ساراني همچون سندگان، آتيشگاه، چشمه سفيد و... را دارند.

باميري در ادامه گفت: شهرستان لردگان بالاترين بيکاري را در سطح استان دارد و همين مسئله باعث گردیده آسيب هاي اجتماعي گريبانگير اين شهرستان شود لذا بيکاري از جمله آسيب هايي است که بايستي به آن توجه شود .

 سردار حسن زاده فرمانده قرارگاه سازندگي و محروميت زدايي سپاه کشور طي بازديدي از مناطق پشت کوه ميلاس روستاهاي گرگر و سرقلعه و روستاي نساه کوه گفت: توفيقي بود که در خدمت عزيزان و مسئولين استان چهارمحال و بختياري بوده باشيم .

حسن زاده افزد: در راستاي مصوبات و تصميمات اتخاذ شده در حوزه قرارگاه امام حسن مجتبي عليه السلام و اقداماتي که قرارگاه سازندگي و محروميت زدايي نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حوزه آب و راه در استان چهارمحال و بختياري بناست انجام دهد، جلساتي با سردار اکبري فرمانده محترم سپاه حضرت قمربني هاشم (عليه السلام) و مديران آبفا و راهداري و حمل و نقل جاده اي و همچنين با پيگيري‌هايي که استاندار محترم استان داشتند اين جلسات باهماهنگي برگزار شد.

فرمانده قرارگاه سازندگي و محروميت زدايي سپاه کشور تصريح کرد: اميدواريم که با تصميماتي که اتخاذ شده حداقل در حوزه آب و راه وضعيت استان و بخصوص شهرستان‌ لردگان اقدامات اجرايي موثري که مردم عزيز، خوب و ولايي و شهيدپرور اين شهرستان بتوانند از اين موهبت هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي بيش از پيش برخوردار گردند و تحولي در استان چهارمحال و بختياري در موضوع زيرساختي آب صورت گيرد.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۳۹:۵۳

26 Feb 2022