۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۲۲۱۱
امام جمعه لردگان:

توجه به شهرك صنعتي لردگان، ايجاد اشتغال و رونق توليد را به همراه دارد

امام جمعه لردگان گفت: عدم اشتغال زايي در سال هاي اخير باعث شد که مسئله اشتغال جوانان ناهنجاري‌هايي را به وجود آورد و مسئولين بايد در ابتداي امر مسئله شهرک صنعتي را جهت اشتغال‌زايي اصولي پيگيري نمايند و معضل بيکاري و فساد را برطرف نمايند.
توجه به شهرك صنعتي لردگان، ايجاد اشتغال و رونق توليد را به همراه دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛ با اشاره به حديثي از امام علي عليه السلام که مي فرمايند: "بهترين سفارش به بندگان و بهترين کارنامه نزد خداوند داشتن تقوا است"، خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي دعوت کرد.
 
 وي در ادامه به فرستادن هدايا توسط انسان ها در هنگام مرگ اشاره کرد و عنوان داشت: بنابر فرموده پيامبر (ص) در هنگام مرگ همه انسان ها مي بايست هدايايي از دنياي خود نزد خداوند ارسال نمايند.

 تاج زاد گفت: همه اعمال انسان در آخرت مورد وزن و ميزان قرار مي گيرد و اين ميزان ملاک اعمال انسان‌هاست البته در اين ميزان نتيجه ظاهري حاصل نيست بلکه رعايت حدود اعمال ملاک است در همين خصوص بنابر فرموده ائمه اطهار موازين وجود مبارک ائمه انبيا ملاک است و اعمال انسانها با وجود مبارک انبيا مورد ميزان و سنجش قرار مي گيرد.

وی در ادامه عنوان داشت: بنابر فرموده امام محمد باقر عليه السلام؛ "آن چيزي که اعمال انسانها را سنگين و وزين مي کند ذکر شريف صلوات بر محمد و آل محمد (ص) است و ديگر سنجش سنگين اعمال اخلاق خوش و حسن خلق است".

خطيب جمعه لردگان گفت: زيارت ائمه باعث سنگيني اعمال انسانها است که در هنگام مرگ و عبور از پل صراط به فرموده امام رضا عليه السلام باعث مي‌شود اعمال ها سنگين شود و داراي وزن معنوي شود.
 
امام جمعه لردگان در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته از همه نمازگزاران خواستند با اتمام ماه مبارک رمضان به درگاه خداوند متعال عاجزانه مسئلت نمايند که خداوند همه ما مومنان را مورد لطف و بخشش خود قرار دهند.
 
 وي در ادامه به بيانات مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز عيد فطر مبني بر تقواي جوانان سپردن امورات به جوانان معنوي و داراي بصيرت و همچنين به ديدار مقام معظم رهبري در ديدار مسئولين مبني بر وحدت امت مسلمان به پشتيباني و امتهاي مسلمان از همديگر اشاره و خاطرنشان کرد: معظم له، مسئولين را به پرهيز از تفرقه و همچنين امتها مسلمان را به پرهيز از تفرقه سفارش کردند  و کليد واژه «وحدت امت مسلمان» را راهگشا دانست.

امام جمعه لردگان با اشاره به جلسه امت هاي عرب مرتجع در کشور بحرين براي معامله قرن و عنوان داشت: امتهاي عرب مي بايست به دامن وحدت امت مسلمان برگردند و سرلوحه کار خود را در حمايت از مردم مظلوم فلسطين قرار دهند.

تاج زاد به سخنان منافقانه  وزير امور خارجه آمريکا مبني بر ادامه مذاکرات بدون پيش شرط اشاره کرد  و اضافه کرد: مقام معظم رهبري فرمودند: "ما فريب اين سياست بازي‌ها را نمي‌خوريم و استراتژي فريب آنها را با وحدت و همدلي مسئولين و مردم نقش بر آب خواهيم کرد".

 امام جمعه لردگان یادآور شد" معظم له فرمودند: "مذاکره با آمريکا به معني چشم پوشي بر روي همه دستاوردهايي است که خون جوانان ما به پاي آنها ريخته شده در نتيجه هيچ مذاکره اي صورت نخواهد گرفت".

وی با اشاره به بحث اشتغال جوانان عنوان کرد: عدم اشتغال زايي در سال هاي اخير باعث شد که مسئله اشتغال جوانان ناهنجاري هايي را به وجود آورد و مسئولين بايد در ابتداي امر مسئله شهرک هاي صنعتي را جهت اشتغالزايي اصولي پيگيري نمايند و معضل بيکاري و فساد را برطرف نمايند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۶:۰۵

30 Dec 2019