۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۱۷۶۶
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

هنرمندان می توانند با رجوع به تفکرات شهید آوینی از انحراف و خود کم بینی دوری کنند

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: گاهی اوقات ناامیدی‌هایی در هنرمندان مشاهده می‌شود، اما هنرمندان می توانند با رجوع به تفکرات شهید آوینی از انحراف و خود کم بینی دوری کنند.
هنرمندان می توانند با رجوع  به تفکرات شهید آوینی از انحراف و خود کم بینی دوری کنند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الله شیروانی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری  19 فروردین‌ماه در نشست خبری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با اصحاب رسانه و مطبوعات استان،  اظهار کرد: هنرمندان استان نشان داده‌اند که چیزی کمتر از هنرمندان سایر نقاط کشور ندارند و در مواردی حائز رتبه‌های تراز اول بین‌المللی هستند.

وی از اجرای برنامه های خاصی در 20 فروردین ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید اهل اقلم سیدمرتضی آوینی خبر داد و گفت: رونمایی از محصولات هنری تولید شده توسط هنرمندان استان در سال گذشته از برنامه‌های شاخص هفته هنر انقلاب اسلامی خواهد بود.

شیروانی افزود: آلبوم موسیقی سنتی، دو فیلم کوتاهد مستند با عنوان‌های " کاپیتان 22 " و " دیلگ " ، کتاب مجموعه غرل ، دو محصول تئاتر صحنه‌ای با عنوان‌های " خواب‌های رنگی" و " نمایش کودک و نوجوان صحنه‌ای" را از جمله  مواردی برشمرد که رونمایی خواهند شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته هنر انقلاب اسلامی از هرمندان استان که در عرصه فیلم سازی در سال گذشته فعالیت مطلوبی داشته‌اند در تهران تجلیل خواهند شد که علی توکلی زانیانی یکی از هنرمندانی است که با کسب رتبه های برتر در جشنواره های مختلف، برای چهارمحال و بختیاری افتخارآفرینی کرده است.

شیروانی از به اتمام رسیدن پروژه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی در استان در سال گذشته خبر داد و گفت: این کتاب شامل دو جلد بوده که هر جلد آن هزار صفحه است و در دهه فجر سال گذشته رونمایی شد و در حال حاضر به دنبال اعمال یک سری اصلاحات بر روی آن هستیم.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امید است سال جاری، سال مطلوبی برای فرهنگ و هنر استان باشد، گفت:  به گفته مقام معظم رهبری فرهنگ مانند هوا است و اگر آلوده شود حال افراد خراب خواهد شد لذا لزوم توجه و رسیدگی به فرهنگ، یک امر بسیار حیاتی است.

مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست با اشاره به رویش های مطلوبی که در جبهه هنر است، افزود: گاهی اوقات ناامیدی‌هایی در هنرمندان مشاهده می‌شود، اما هنرمندان می توانند با رجوع  به تفکرات شهید آوینی از انحراف و خود کم بینی دوری کنند.

مجتبی بیگی از برگزاری همایش هنر شیدایی برای سومین سال پیاپی خبر داد و گفت: آثاری از هنرمندان استان در قالب سرود " من بی نهایتم" و کلیپ " جنگ نرم آسیب‌های ماهواره " در این همایش اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: رونمایی فیلم " مجازی" با موضع کسب و کار در فضای مجازی، برگزاری نشست علمی تخصصی هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر به منظور  تبین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اهمیت نقش هنرمندان در تحقق این بیانیه،از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی است.

معاون اداره‌کل کتابخانه‌ای استان، (احمد فرهادی) از فراخوان مسابقه کتابخوانی با موضوع هفته هنر انقلاب اسلامی و نمایش نامه خوانی در هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

مسئول روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،( وحید علی‌محمدی) بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، اهدای 500 جلد کتاب میان هنرمندان استان، تولید نماهنگ ایران با موسیقی محلی و صدای دیدار محمودی برخی از برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۵:۰۵

30 Dec 2019