۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۱۷۵۵

مردم چهارمحال و بختیاری ۲۱۶ میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان تاکنون ۲۱۶ میلیون تومان کمک‌های نقدی و کالا به سیل‌زدگان کشور کمک کرده‌اند.
مردم چهارمحال و بختیاری ۲۱۶ میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کردند
 علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان سیل اخیر بیان کرد: پویش مردمی کمک به سیل‌زدگان کشور با شعار «به نیکی سخت‌ها آسان شود» از ۵ فروردین‌ماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان نیز آغاز شده است.

وی افزود: مردم نیکوکار استان از روزهای نخست آغاز این پویش کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های مشخص شده از طرف کمیته امداد واریز و همچنین کمک‌های غیر نقدی را به ۳۷ مرکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان تحویل داده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: از مجموع ۲۱۶ میلیون تومان کمک‌های مردم استان به سیل‌زدگان ۳۸ میلیون تومان پول نقد و مابقی کمک‌های غیر نقدی شامل مواد غذایی و آب‌معدنی، فرش، پتو، اجاق‌گاز، کفش و البسه و سایر لوازم ضروری زندگی بوده که در کوتاه‌ترین زمان به دست آسیب‌دیدگان و نیازمندان رسیده است.

ملک پور خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار و نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی واریز و یا از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۹۹*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

انتهای پیام /1020ج 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۴:۱۸

30 Dec 2019