۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۴۱۷۵۲
رئیس اورژانس چهارمحال وبختیاری خبر داد:

مراجعه بیش از ۳۷هزار نفر به بیمارستانهای چهارمحال و بختیاری در ايام نورروز

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم‌پزشکي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، از مراجعه ۳۷ هزار ۶۵۱ بيمار به بيمارستان هاي تابعه اين دانشگاه در ايام اجراي طرح سلامت نوروزي در اين استان خبر داد.
مراجعه بیش از ۳۷هزار نفر به بیمارستانهای چهارمحال و بختیاری در ايام نورروز
فرامرز شاهین رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم‌پزشکي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري،در گفت وگو با جهانبین نیوز از مراجعه ۳۷ هزار ۶۵۱ بيمار به بيمارستان هاي تابعه اين دانشگاه در ايام اجراي طرح سلامت نوروزي در اين استان خبر داد.

شاهین افزود: دانشگاه علوم‌پزشکی استان در ایام اجرای طرح سلامت نوروزی ( ۲۵ اسفند ۹۷ لغايت ۱۶ فروردين ۹۸)، بالغ بر۳۷ هزار و ۶۵۱ هزار نفر از شهروندان و هم وطنان را تحت پوشش درماني بخش اورژانس مراکز آموزشي و درماني تابعه قرار داد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم‌پزشکي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، افزود: ۲۸ هزار و ۸۶۳ نفر از مراجعه‌کنندگان به‌صورت سرپایی درمان شدند و هشت هزار و ۷۸۸ بیمار نیز در اين مدت با بستري شدن تحت درمان قرار گرفتند.

شاهین تصریح کرد: اورژانس ۱۱۵ نیز طی مدت مذکور، دو هزار و ۱۹ ماموریت انجام دادند که از اين تعداد، يکهزار و ۱۹ ماموريت شهري، و يک هزار ماموريت جاده‌اي بوده است.

وی، به ترتیب تعداد ماموریت های مربوط به حوادث غیر تصادفي را يک هزار و ۴۸۸ مورد و حوادث تصادفي را ۵۳۱ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ماموریت های شهری و جاده اي يک هزار و ۵۸۷ نفر به بيمارستان منتقل و بستري شدند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۵:۳۸

28 Dec 2019