۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۱۶۵۸
فرماندار شهرستان کیار:

8 مزرعه پرورش ماهی شهرستان کیار تخریب شد

فرماندار شهرستان کیار از تخریب کامل 8 مزرعه پرورش ماهی و شیلات در پی سیلاب دوشنبه شب و صبح روز سه شنبه خبر داد.
8 مزرعه پرورش ماهی شهرستان کیار تخریب شد
علی فتح نصیریان روز سه شنبه در گفت و گو با جهانبین نیوز گفت : سیلاب مزارع فعال پرورش ماهی شهرستان را به طور کامل نابود کرده است.

به گفته وی براثر سیلاب اخیر 2 روستای شهرستان کیار به صورت کامل از سکنه خالی شده و ساکنان این روستاها به نقاط امن هدایت و اسکان داده شدند.

نصیریان اظهار داشت: پل ارتباطی مهم این شهرستان نیز بر اثر سیلاب تخریب شده است.

فرماندار شهرستان کیار یادآور شد: جاده دره عشق تا روستای معدن نیز دچار ریزش شده که خاکبرداری و بازگشایی این جاده همچنان ادامه دارد.

به گفته وی، خوشبختانه سیلاب هیچ گونه تلفات جانی نداشته است و ساکنان روستاهای حریم رودخانه نیز به مناطق بالادست هدایت شده اند.

بدنبال هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، ذوب برف ها و سقوط بهمن طی 2 روز آینده و احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب، شورای هماهنگی مدیریت بحران با دستور استاندار چهارمحال و بختیاری به حالت آماده باش کامل درآمد.

براساس پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری هوای استان از روز دوشنبه در دامنه فعالیت یک سامانه پربارش قرار گرفت و انتظار می رود بارش های سیل آسا به صورت برف و باران به همراه وزش باد به نسبت شدید و رعد و برق در سطح سطح استان رخ دهد.

شدت بارش ها در نواحی غربی و جنوب مانند شهرستان های کوهرنگ، کیار، اردل و لردگان در روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش بینی می شود.

با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری و لغزندگی های ناشی از آن و با توجه به افزایش دما و ذوب برف، احتمال طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در استان پیش بینی می شود.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه های زاینده رود، کارون و بخشی از دز است.

کیار در 30کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.


انتهای پیام /1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۴:۵۷

27 Dec 2019