۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۱۵۹۶
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

با شادی مردم در چهارشنبه آخر سال مخالف نیستیم/ تجهیز البسه 30 واحد گشتی به دوربین

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از تجهیز البسه 30 واحد گشتی به دوربین مداربسته با اولویت شهرکرد خبر داد.
با شادی مردم در چهارشنبه آخر سال مخالف نیستیم/ تجهیز البسه 30 واحد گشتی به دوربین
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح نوروزی در سال گذشته به بهترین وجه صورت گرفت و کمترین مشکل را داشتیم اظهار کرد: در سال 97 باتوجه به توطئه‌های دشمنان ایران و استکبار جهانی حوادثی رخ داد و دشمنان نوید تابستان داغ، 13 آبان و 17 دی را داده بودند که با مدیریت نیروی انتظامی و فهم مردم مشکلی پیش نیامد.
 
وی با بیان اینکه ما در سال 97 مناسبت‌های ملی و مذهبی را به خوبی پشت سر گذاشتیم و نیروی انتظامی علی‌رغم وجود مشکلات از لحاظ رضایتمندی در بین مردم دارای رتبه دوم در کشور است ادامه داد: امنیت در این استان بالاتر از نرم کشوری است و برخورد با مجرمین در سال 97 با انهدام 19 باند سرقت و دستگیری سارقین، بیش از 30 درصد و کشفیات سرقت 18 درصد افزایش داشته است.
 
غلامزاده با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق مواد مخدر بیان داشت: در سال جاری 33 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 2 تن و 500 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و کشفیات 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.
 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشفیات 400 میلیارد ریالی در حوزه قاچاق کالا خبر داد و خاطرنشان کرد:  در سال 97 نزاع دسته جمعی در استان کاهش قابل توجهی داشته است، در سامانه 110 بیش از 150 هزار عملیات پلیسی موفق داشتیم و بیش از دو برابر این آمار تماس با این سامانه به ثبت رسیده است.
 
وی با شاره به فعالیت سامانه 197 گفت: در این زمینه انتقاد از عملکرد نیروی انتظامی 7 درصد کاهش، شکایت از عملکرد نیروی انتظامی 60 درصد کاهش و تقدیر از نیروی انتظامی افزایش داشته است.
 
غلامزاده به پایین بودن آمار تصادفات منجر به فوت نسبت به متوسط کشوری خبر داد و افزود: نیروی انتظامی این استان آمادگی همه‌جانبه برای ورود به سال جدید را دارد.
 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور هدفمند و موثر نیروی انتظامی در حوزه‌های امنیتی و ترافیکی هم در تعطیلات نوروز و هم در چهارشنبه آخر سال صورت گرفته است.
 
 
غلامزاده با اشاره به اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته برای چهارشنبه آخر سال یادآور شد: در این راستا بیش از 23 هزار مواد محترقه کشف و 13 نفر دستگیر شدند.
 
وی با تاکید بر اینکه ما با شادی مردم در چهارشنبه آخر سال مخالف نیستیم خاطرنشان کرد: اگر کسانی بخواهند امنیت مردم را خدشه‌دار کنند باید منتظر برخورد نیروی انتظامی باشند و خودروهایی که حرکات نمایشی انجام می‌دهند و آرامش مردم را بر هم می‌زنند تا پایان تعطیلات توقیف خواهند شد.
 
وی افزود: اجرای طرح نوروزی در حوزه ترافیکی با شعار "پرهیز از خطر، آرامش در سفر" از 25 اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین ادامه خواهد داشت گفت: طرح نوروزی در حوزه امنیتی نیز با شعار "نشاط بهاری، نظم و قانون‌مداری" از 29 اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین ادامه دارد.
 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ایام نوروز 16 ایستگاه نوروزی با بکارگیری 300 گشت خودرویی، موتور سیکلت و پیاده در هر شیف خدمت‌گذار مردم خواهند بود.
 
غلامزاده هوشیاری مردم برای تامین امنیت و همکاری با پلیس را مهم برشمرد و تاکید کرد: همین هوشیاری می‌توان فرصت ارتکاب جرم را از مجرم بگیرد، لذا سامانه 110 نیروی انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی نیازهای پلیسی مردم است.
 
وی از تجهیز البسه 30 واحد گشتی به دوربین مداربسته با اولویت شهرکرد خبر داد و بیان داشت: هدف از نصب دوربین پیشگیری و بازدارندگی است.
 
انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۸:۰۲

30 Dec 2019