۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۴۱۴۴۸
به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س)

جشن بزرگ ميلاد کوثر در اردل برگزار شد+تصاوير

به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س) ،تولد امام خميني (ره)، روز زن و گراميداشت مقام مادر جشن بزرگ ميلاد کوثر در شهرستان اردل برگزار شد.
جشن بزرگ ميلاد کوثر در اردل برگزار شد+تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز؛ در اين مراسم که ظهر امروز در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل  با حضور فرماندار شهرستان اردل،فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل  و جمعي از مسئولان و بانوان اين شهرستان برگزار شد  حجت الاسلام خدابنده امام جمعه  شهر کيان گفت: حضرت زهراي مرضيه باعث فخر و مباهات هستي بوده‌اند و همه هستي بر اساس وجود مبارک ايشان شکل گرفته و اعتبار کسب کرده است.

حجت‌الاسلام  خدابنده  خاطر نشان کرد: فاطمه يک شخصيت روحاني و بهشتي است و الگوبرداري از رفتارها و کردارهاي آن بزرگوار زمينه‌ساز ورود انسان‌ها به بهشت برين خواهد بود که در اين ميان زنان به خاطر زن بودن به ابعاد بيشتري از فضائل ايشان مي‌توانند توجه کنند و مسائلي از قبيل حفظ حجاب و نجابت را در سرلوحه کار خود قرار دهند تا شايستگي‌هاي حضور در بهشت و هم‌نشيني با ائمه اطهار را پيدا کنند.
وي با اشاره به نقش‌هاي ارزنده بانوان از صدر اسلام تا به امروز ابراز داشت: نقش زنان در جامعه‌هاي اسلامي و کشور ما کاملا تعريف شده و واضح است و بسياري از کشورهاي ديگر به حضور پررنگ و تاثيرگذار زنان مسلمان در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، ورزشي، آموزشي، سياسي، هنري پي برده‌اند و جامعه‌هاي اسلامي و به ويژه ايران اسلامي را در زمره کشورهاي موفقي مي‌بينند که به نحو شايسته‌اي از ظرفيت‌هاي بانوان در جهات مثبت و خداپسند استفاده کرده است.
مراسم مولودي‌خواني، سرود و تجليل از زنان و مادران نمونه به همراه برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي و پخش شربت و شيريني از ديگر بخش‌هاي اين مراسم بزرگ بود، ضمن اينکه به قيد قرعه به جمعي از بانواني که در مراسم حضور داشتند و هم اسم با حضرت فاطمه زهرا (س) بودند جوايزي اهدا شد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۵:۱۸

30 Dec 2019