۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۹۳۴۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

مديران جهت حل مشکلات بازاريان پیگیری های لازم را به عمل آورند

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مديران دستگا‌هاي اجرايي متولي به طور شفاف از عرضه يا عدم عرضه هر نوع کالا در بازار اطلاع دقيق کسب کنند و پس از دريافت گزارش به دنبال حل مشکلات احتمالي باشند و به شکل پيوسته بازرسي، پيگيري و هماهنگي انجام شود.
مديران جهت حل مشکلات بازاريان پیگیری های لازم را به عمل آورند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري امروز در جلسه کارگروه تنظيم بازار استان، نسبت به اخلال در روند خدمت رساني به مردم توسط برخي افراد مغرض پشت صحنه اظهار داشت: رانندگان قشري فهيم و زحمت کش هستند که در خدمت رساني پيشگام مي باشند .

وي با بيان اينکه اعتراض راننده اشکالي ندارد و بايد سخن اين قشر شنيده شود، تصريح کرد: نبايد اين اعتراضات از مسير اصلي خود خارج شود و ضمن توجه به حقوق و درخواست رانندگان ،نبايد اين اقدامات به زندگي روزمره مردم آسيب وارد کند.

عباسي گفت تلاش مي کنيم با آرامش و احترام به اين قشر زحمتکش از تعميق مشکلات جلوگيري کنيم.

همچنين وي با تاکيد بر پيشگيري از افزايش بي‌رويه قيمت‌ها، احتکار کالا در بازار، پيش‌بيني و برنامه‌ريزي براي تامين حمل و نقل و توزيع کالا در بازار، ادامه داد: رصد و پيشگيري از هر گونه چالش بي‌مورد، نظارت بر کميت و کيفيت کالا در بازار، رصد نارضايتي احتمالي موجود در بازار، رسيدگي به شکايات واصل شده ، از مواردي هستند که بايد مورد توجه قرار گيرند.

عباسي ادامه داد: اطلاع رساني به موقع و عدم وارد کردن استرس بي‌مورد به بازاريان نيز از ديگر مواردي است که بايد به آن‌ها توجه شود.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: مديران دستگا‌هاي اجرايي متولي به طور شفاف از عرضه يا عدم عرضه هر نوع کالا در بازار اطلاع دقيق کسب کنند و پس از دريافت گزارش به دنبال حل مشکلات احتمالي باشند و به شکل پيوسته بازرسي، پيگيري و هماهنگي انجام شود.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۶:۳۷

1 Jan 2020