۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۵۹۱۱
استاندار چهارمحال و بختیاری:

دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) داشته باشند

استاندار چهارمحال و بختیاری از دستگاه‌های اجرایی مربوطه تقاضا کرد که اقدامات لازم را انجام دهند تا بتواند با مدد قرارگاه خاتم‌الانبیا پروژه‌هایی را در استان اجرا کرد.
دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با معاون امور اراضی قرارگاه خاتم‌الانبیا، اظهار کرد: چندین دوره نشست توسط مسؤولان استانی با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا و معاونان این قرارگاه در خصوص اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و سرمایه‌گذاری در این استان انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه این نشست‌ها این بود که قرارگاه خاتم‌الانبیا در چندین پروژه در چهارمحال و بختیاری مشارکت داشته باشد، افزود: این پروژه‌ها شامل تحول در بهداشت و درمان و ساخت بیمارستان ۵۳۰ تختخوابی شهرکرد، محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته استان همچون دیناران و احداث راه و راه‌آهن در استان هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طبق تفاهم‌نامه‌ای که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قرارگاه خاتم‌الانبیا منعقد کرده است مقرر شد ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور ایجاد شود، ادامه داد: لذا رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تفاهم‌نامه‌ای برای احداث بیمارستان ۵۳۰ تختخوابی شهرکرد را آماده کرده تا برای فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا ارسال شود.

سلیمانی دشتکی با تأکید بر اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا تمایل دارد تا در هم در احداث راه‌آهن اصفهان، شهرکرد و خوزستان همکاری داشته باشد و هم در اجرای آزادراه لردگان به ایذه، عنوان داشت: درزمینهٔ محرومیت‌زدایی دشت دیناران به عنوان منطقه‌ای که دچار خشک‌سالی شده و نیازمند پمپاژ آب یا حفر تونل است معرفی شده، همچنین شرایط برای احیا دو دشت میلاس و لردگان نیز محیاست.

وی از دستگاه‌های اجرایی مربوطه تقاضا کرد که اقدامات لازم را انجام دهند تا بتواند با مدد قرارگاه خاتم‌الانبیا پروژه‌هایی را در استان اجرا کرد و اضافه کرد: منابع مالی پروژه‌هایی چون راه و راه‌آهن و بیمارستان مشخص است و قرارگاه مجری است تا این پروژه‌ها سریعاً تکمیل شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: لازم است بازدیدهای میدانی از پروژه‌های استانی صورت گیرد و بعد از آن یک جمع‌بندی انجام گیرد تا در نهایت منجر به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین قرارگاه خاتم‌الانبیا و استان جهت اجرایی این پروژه‌ شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۹:۴۲

2 Jan 2020