۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۴۰۴۵
در 15 مسجد استان

خودسازی بیش از 1000 دانش‌آموز چهارمحالی در مراسم اعتکاف

مراسم اعتکاف رجبیه ویژه دانش‌آموزان در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با سراسر کشور با شکوه خاصی در سراسر این استان درحال برگزاری است و بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در ۱۵ مسجد استان، در این مراسم معنوی شرکت دارند.
خودسازی بیش از 1000 دانش‌آموز چهارمحالی در مراسم اعتکاف
به گزارش جهانبین نیوز؛ هرگز نمی‌توان ارزش همه زمان‌ها را برابر دانست، همچنین نمی‌توان همه مکان‌ها را برابر شمرد، برخی زمان‌ها و مکان‌ها ارزشی والا دارند.

ماه رجب ارزشمند است، ماه سلوک و زدودن زنگارهای شیطانی از آیینه دل است؛ ماه ولایت و برافروختن چراغ معرفت در شبستان وجود است؛ ماه رجب گاهِ اعتکاف است.

دانش‌آموزان یکی از اقشار مهم جامعه هستند که می‌توان گفت بزرگترین هدف دشمن در جنگ نرم محسوب می‌شوند، حضور این قشر در مراسم معنوی اعتکاف می‌تواند بسیاری از نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند و راه را برای نفوذ ببندد.

از همین‌رو حضور نوجوانان دانش‌آموز در مراسم اعتکاف می‌تواند بسیار مهم و حیاتی باشد، مراسم اعتکاف رجبیه ویژه دانش‌آموزان در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با سراسر کشور با شکوه خاصی در سراسر این استان درحال برگزاری است و بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در ۱۵ مسجد استان، در این مراسم معنوی شرکت دارند.


محافل انس با قرآن، آموزش احکام، خیمه‌های معرفت، دعا و مناجات‌خوانی، برگزاری مراسم جمع‌خوانی قرآن، برگزاری هیأت دانش‌آموزی انصارالمهدی (عج) به مناسبت میلاد امام علی (ع) و همچنین وفات حضرت زینب (س)، برگزاری مسابقات و بازی‌های فکری، کلاس‌های رفع اشکال درسی، جلسات پرسش و پاسخ به شبهات اعتقادی و دینی دانش‌آموزان توسط اساتید و مربیان از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم است.


آیین معنوی اعتکاف در ماه رجب امسال از ۲۲ تا ۲۴ فروردین (۱۳ الی ۱۵ رجب) مصادف با ولادت با سعادت حضرت مولی الموحدین علی (ع) به مدت سه روز در مساجد کشور درحال برگزاری است.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۷:۰۲

9 Jan 2020