۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۳۲۲۸۲

کمیته امداد پیشرو در توانمندسازی فرهنگی در مناطق محروم

امام جمعه کوهرنگ گفت: توانمندسازی و مساعدت اقتصادی و فرهنگی در مناطق محروم از اولویت های کاری در انقلاب اسلامی است که کمیته امداد پیشرو در محقق شدن این امور است.
کمیته امداد پیشرو در توانمندسازی فرهنگی در مناطق محروم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد شهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ در اين ديدار گفت: يکي از دلگرمي هاي ائمه جمعه و جماعات کميته امداد است که در رسيدگي به قشر محروم ياري رسان نظام جمهوري اسلامي است.

امام جمعه کوهرنگ به برکات انقلاب اسلامي ايران اشاره کرد و افزود:انقلاب اسلامي خود را مکلف و موظف به خدمت رساني محرومين جامعه مي داند که با تأسيس کميته امداد اين امر راحت تر و سريع تر صورت مي گيرد.

وي به سيره اهل بيت (ع) در کمک رساني به مردم بويژه نيازمندان اشاره و خاطرنشان کرد: يکي از کارهاي مهم کميته امداد در حوزه اکرام ايتام و محسنين، يتيم نوازي است که هيچ خدمتي همانند اين طرح پاداش دنيوي و اخروي ندارد.

وي بيان داشت: سلامت کميته امداد زبان زد خاص و عام است و اين نهاد متعلق به همه افراد نظام با همه سلايق سياسي و فرهنگي است.

حجت الاسلام و المسلمين طباطبايي کميته امداد را مجموعه اي آبرومند و پرافتخار دانست و گفت: توانمندسازي و مساعدت اقتصادي و فرهنگي در مناطق محروم از اولويت هاي کاري در انقلاب اسلامي است که کميته امداد پيشرو در محقق شدن اين امور است.

وي از پرسنل کميته امداد تلاش بيشتر و بهتر در امر خدمت رساني را خواستار شد و افزود: يکي از مطالبات با توجه به شرايط جغرافيايي و منطقه محروم بودن شهرستان افتتاح و تشکيل اداره کميته امداد در منطقه دوآب صمصامي است که باعث خدمت رساني به اين منطقه و فقرزدايي مي شود.

امام جمعه کوهرنگ از طرح هاي اشتغال و خودکفايي استقبال کرد و مطرح نمود: بهره گيري از نمايشگاه هاي دائمي در جهت ارائه محصولات توليدي مددجويان و فروش و عرضه مستقيم به بازار کمک شاياني به اين قشر خواهد نمود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۵:۴۵

18 Jan 2020