۰
plusresetminus
آغاز امامت حضرت صاحب الزمان، عملکرد شوراي انقلاب فرهنگي، پيام رهبري به اجلاس نماز و نحوه نظارت مجلس بر اجراي برجام مهمترين موضوعات مطرح در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار بود.
پيروي از امام قبل از ظهور، دوستي با دوستان و دشمني با دشمنان آل محمد خصوصيت منتظران واقعي حضرت مهدي(عج) است
گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:
حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار ضمت تبريک آغاز امامت حضرت صاحب الزمان عج الله تعالي فرجه الشريف خصوصيات منتظران واقعي آن حضرت را برشمرد و گفت: در روايت است که ظهور حضرت صاحب الامر زماني رخ مي دهد که عده اي مانع از برگزاري مراسم حج مسلمانان شوند و در اين امر اخلال کنند.
وي در ادامه گقت: با توجه به بروز بسياري از علائم ظهور و ضمن تاسف از ايجاد مزاحمت آل سعود ملعون در برگزاري مناسک حج اما خوشحاليم که در حال نزديک شدن به زمان ظهور امام زمانمان هستيم.
امام جمعه شلمزار با اشاره به حديث نبوي گفت: پيامبر عظيم الشان اسلام فرموده اند:"
طوبي لمن ادرک قائم اهل بيتي و هو مقتد به قبل قيامه ،يتولي وليه و يتبرا من عدوه و يتولي الائمه الهاديه من قبله ،اولئک رفقائي و ذوو ودي و مودتي و اکرم امتي علي . يعني خوشا به حال کسي که قائم اهل بيت مرا درک کند و پيش از قيامش به او اقتدار نمايد .دوست اورادوست بدارد و از دشمن وي بيزاري جويد و ولايت امامان هدايتگر پيش از او را نيز بپذيرد.اينان دوستان من و مورد علاقه و محبت من و گراميترين امت من در نزد من هستند.
حجت الاسلام سلطانزاده در شرح اين حديث ضمن بيان معناي آن از همگان خواست قبل از ظهور منتظر واقعي باشيم و به معناي واقعي با دوستان آل محمد و امام زمان دوست و با دشمنانشان دشمن باشيم و در واقع تولي و تبري را احياء کنيم.
امام جمعه شلمزار به سالروز تاسيس شوراي انقلاب فرهنگي اشاره کرد و گفت: اگرچه امام راحل اين شورا را تاسيس کرد اما شوراي انقلاب فرهنگي نتوانست به وظايف خود عمل کند و اهداف مشخص شده را محقق سازد تا جايي که يک نوجوان در صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران مي گويد: به نظر من قيامتي در کار نيست!! در حالي که باري تعالي در سوره ي ياسين و در ديگر سور و آيات قرآن کريم بارها بر وجود و امکان قيامت تاکيد کرده است.
امام جمعه شلمزار در ادامه به آغاز هفته وحدت و ميلاد با سعادت نبي مکرم اسلام اشاره کردند و اظهار اميدواري کرد که اين هفته بتواند دلهاي از هم دور شده مسلمانان را در کنار يکديگر قرار دهد.
حجت الاسلام سلطانزاده به پيام ۲.۵دقيقه اي رهبري به اجلاس نماز هم اشاره کرد و گفت: رهبري در آخرين پيام خود به اجلاس نماز به پيامي ۲.۵دقيقه اي بسنده کردند که اين مدت زمان کوتاه خود بيانگر پيامي عميق و دردناک است که گفتني ها گفته شده است اما عملي مشاهده نشده است.
امام جمعه شلمزار در پايان خطبه هاي نماز جمعه با اظهار تاسف از عملکرد مجلس شوراي اسلامي در خصوص نظارت بر اجراي برجام گفت: مجلس در خصوص نحوه تصويب و نارت بر اجراي برجام بسيار ضعيف عمل کرد.
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۷:۰۶

31 Dec 2019