۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۰۸۹۶
رئيس اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ خبر داد

فراخواني هيئت هاي مذهبي و مداحان کوهرنگ در آستانه ماه محرم

رئيس تبليغات اسلامي کوهرنگ از فراخوان و گردهمايي هيئت هاي مذهبي و مداحان اين شهرستان در آستانه ماه محرم خبر داد.
فراخواني هيئت هاي مذهبي و مداحان کوهرنگ در آستانه ماه محرم
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام علي نصيري رئيس تبليغات اسلامي کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: براي برنامه ريزي و هم فکري هيئت هاي مذهبي و مداحان اين شهرستان، از مسئولين هيئت ها و مداحان و فعالان فرهنگي و ديني دعوت شده است تا در جلسه اي هماهنگي هاي لازم براي ماه محرم انجام شود.
 
وي افزود: با پخش تراکت و پيام کوتاه از حضور مسئولين هيئت ها و مداحان در گردهمايي روز يکشنبه يازدهم مهرماه دعوت شده تا با تبيين برنامه هاي ديني و فرهنگي ايام عزاداري ماه محرم بويژه دهه اول محرم و همکاري با روحانيون بومي و اعزامي ايام محرم، برنامه هايي در شأن حضرت سيدالشهدا و شهداي دشت کربلا برگزار شود.
 
حجت‌الاسلام علي نصيري در ادامه با اشاره به برخي مشکلات اجتماعي افزود: از مداخله هرگونه مشکلات اجتماعي در ايام عزاداري به شدت جلوگيري مي‌شود و ناهنجاري هاي فرهنگي و اجتماعي در ايام عزاداري  هيچ گونه جايي ندارد و اين مورد تاکيد ما به همه هيئت ها و مداحان است.
 
در ادامه حجت‌الاسلام علي نصيري از همه دستگاه هاي فرهنگي و فعالان ديني و فرهنگي شهرستان خواست تا در مورد برگزاري برنامه هاي عزاداري ايام محرم با روحانيون بومي و اعزامي به روستاها و شهرها و تبليغات اسلامي همکاري کنند.
 
گفتني است، تعداد 65 هيئت مذهبي و 35 مداح در برگزاري برنامه هاي عزاداري ايام محرم سال 1395 فعاليت دارند.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۷:۰۰

30 Dec 2019