۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۲۸۳۸۳
جانشين فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري:

زمين‌خوار 7 ميلياردي در سامان دستگير شد

جانشين فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري گفت: با تلاش ماموران انتظامي فردي که مساحت 7 هزار مترمربع از اراضي ملي واقع در حومه شهر سامان را بصورت غيرقانوني تصرف كرده بود دستگير شد.
زمين‌خوار 7 ميلياردي در سامان دستگير شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ جمشيد محبت‌خاني جانشين فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با مشکات برين؛ اظهار كرد: در پي كسب خبري مبني‌بر تصرف ۷ هزار متر از اراضي ملي توسط يك زمين‌خوار در سامان موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان سامان قرار گرفت.

وي با بيان اينکه ماموران با همكاري كارشناسان اداره منابع طبيعي پس از تحقيق و بررسي‌هاي دقيق و رؤيت نقشه‌هاي مرجع دريافتند فردي، مساحت ۷ هزار مترمربع از اراضي ملي واقع در حومه شهر سامان را بصورت غيرقانوني تصرف كرده و در ۴۰۰ متر از ملك تصرف شده اقدام به ويلاسازي كرده است افزود:
پس از تشكيل پرونده مقدماتي و اخذ دستور مقام قضائي ضمن قلع و قمع ساخت و سازهاي صورت گرفته، اراضي تصرف شده آزاد و در اختيار اداره منابع طبيعي قرار گرفت.

محبت‌خاني خاطرنشان کرد: پرونده اين متهم تكميل و به مرجع قضائي ارجاع شده است.

جانشين فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري در انتها از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست‌اندازي و تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانوني به فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ گزارش كنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۵:۴۶

26 Dec 2019