۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۲۸۲۶۹
سرپرست شبکه بهداشت و درمان اردل:

بهداشت از شاخصه‌هاي اصلي توسعه و پيشرفت جوامع است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت: مقوله بهداشت يکي از شاخصه‌هاي اصلي توسعه و پيشرفت جوامع مي‌باشد که بايد در سال ۹۵ در راستاي ارتقاء بهداشت و درمان شهرستان برنامه‌ريزي و اقدام شود.
بهداشت از شاخصه‌هاي اصلي توسعه و پيشرفت جوامع است
به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: هفته سلامت فرصت بهينه براي ارائه توانمندي‌ها و دستاورد پزشکي، بهداشتي و مهم‌تر از همه پاسخ‌گويي منطقي به مردم است.

اميدي اظهارکرد: مقوله بهداشت يکي از شاخصه‌هاي اصلي توسعه و پيشرفت جوامع مي‌باشد که بايد در سال ۹۵ در راستاي ارتقاء بهداشت و درمان شهرستان برنامه‌ريزي و اقدام شود.

وي با اشاره به شعار سال "اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل" افزود: اين شعار نه تنها در حوزه و بحث اقتصاد بلکه در همه زمينه‌ها بايد کاربردي و اجرايي شده و همه دستگاه‌ها موظف به تلاش مضاعف در اين زمينه هستند.

اميدي بيان کرد: در برنامه‌هاي هفته سلامت بايد عوامل اجتماعي، شيوه‌هاي زندگي سالم، نوع تغذيه، مسائل بهداشتي، آموزش به دانش‌آموزان و دانشجويان، گسترش ورزش کارکنان و تعامل بيش از پيش با ساير اداره‌ها انجام و بصورت فرهنگ‌سازي عمل شود.

وي با بيان اينکه در هفته سلامت دو طرح بهداشتي و درماني در اردل افتتاح مي‌شود اظهار کرد: همزمان با گراميداشت هفته سلامت آزمايشگاه مرکزي و اولين واحد ديابت در اين شهرستان افتتاح مي‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل با بيان اينکه برنامه‌هاي ويژه هفته سلامت از يکم تا هفتم ارديبهشت امسال درشهرستان اردل با شعار "غلبه بر ديابت " اجرا مي‌شود افزود: در راستاي گراميداشت هفته سلامت ۲۰ برنامه شاخص فرهنگي، بهداشتي و عمراني در شهرستان اردل برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۳:۰۳

26 Dec 2019