۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۷۱۵۹
فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با دانا مطرح کرد؛

نیروهای نظامی به وظایف خود عمل می کنند، سیاسیون مراقب وظایف خودشان باشند/ کلیه تحرکات مرزی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را رصد می کنیم/ نمی‌توا

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز ما با موضوع جنگ‌های نیابتی مواجه هستیم گفت: پیش‌بینی‌های لازم در خصوص جنگ‌های نیابتی صورت گرفته ضمن اینکه ما از تهدیدات فرامنطقه‌ای که در راس آن آمریکای جهان‌خوار قرار دارد غافل نیستیم و و درصورتی که نیروهای خارجی بخواهند تهدیدی برعلیه جمهوری اسلامی ایران داشته باشند با قوت و قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.
نیروهای نظامی به وظایف خود عمل می کنند، سیاسیون مراقب وظایف خودشان باشند/ کلیه تحرکات مرزی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را رصد می کنیم/ نمی‌توا
به گزارش جهانبین نیوز امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص بدعهدی آمریکایی‌ها و وظیفه سیاسیون و دستگاه‌های امنیتی انتظامی در این زمینه اظهارداشت: سیاسیون باید وظایف خودشان را انجام بدهند و مراقب باشند، نیروهای نظامی هم وظیفه دارند به کارهایی که براساس قانون تعریف شده است عمل کنند.

وی افزود: وظفیه ما نظامی‌ها این است که کلیه تحرکات مرزی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را رصد کنیم و متناسب با تهدیدهایی که وجود دارد ظرفیت‌های لازم دفاعی را در خودمان ایجاد کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز ما با موضوع جنگ‌های نیابتی مواجه هستیم گفت: پیش‌بینی‌های لازم در خصوص جنگ‌های نیابتی صورت گرفته ضمن اینکه ما از تهدیدات فرامنطقه‌ای که در راس آن آمریکای جهان‌خوار قرار دارد غافل نیستیم.

امیر پوردستان با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با ایران برای ما قطعی شده است عنوان کرد: نمی‌توان به لبخندهای آمریکا دل‌خوش کرد و درصورتی که نیروهای خارجی بخواهند تهدیدی برعلیه جمهوری اسلامی ایران داشته باشند با قوت و قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به فیلم بر‌داری زیردریایی و پهباد ارتش از ناو آمریکایی اظهارداشت: این عملکرد قابلیت‌های ارتش جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد که در همه‌ی عرصه از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند در همه‌ی عرصه‌ها قدرت‌نمایی کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۴:۰۰

2 Jan 2020