۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۲۶۸۲۶
رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي کوهرنگ:

78 نفر در سال 94 عضو شرکت‌هاي تعاوني کوهرنگ شدند

رياست نمايندگي تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان كوهرنگ گفت: از آغاز سال جاري تا پايان آبان‌ماه 1394 تعداد 5 شركت تعاوني در شهرستان كوهرنگ تشكيل شده است كه 78 نفر عضو دارند.
78 نفر در سال 94 عضو شرکت‌هاي تعاوني کوهرنگ شدند
به گزارش جهانبین نیوز، فرج‌الله چراغ‌پور رياست نمايندگي تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان كوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: از آغاز سال جاري تا پايان آبان‌ماه 1394 تعداد 5 شركت تعاوني در شهرستان كوهرنگ تشكيل شده است كه 78 نفر عضو دارند.

چراغ‌پور با بيان اينکه، سرمايه‌گذاري شركت‌هاي فوق بالغ‌بر 35 ميليون ريال مي‌باشند افزود: مجوز شركت‌هاي ذكر شده به شرح ذيل است: شركت تعاوني توليد آب معدني با هفت نفر عضو و 10 نفر اشتغال‌زايي، شركت تعاوني خدمات گردشگري با 7 نفر عضو 4 نفر اشتغال‌زايي، شركت تعاوني خياطي و چرم‌دوزي با 7 نفر عضو و 4 نفر اشتغال‌زايي، شركت تعاوني پرورش زنبورعسل و توليد عسل با 7 نفر عضو و 2 نفر اشتغال‌زايي، شركت تعاوني زعفران‌كاران با 60 نفر عضو و اشغال‌زايي 10 نفر، شركت تعاوني مرتعداري با 7 نفر عضو و 2 نفر اشتغال‌زايي.
 
وي گفت: مجوز 4 تعاوني ديگر در دست اقدام است كه 2 تعاوني در حوزه كشاورزي و يك تعاوني در حوزه خدمات و يك تعاوني در حوزه توليد هستند.

رياست نمايندگي تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان كوهرنگ در پايان بيان داشت: علاوه‌بر اين تعداد 28 فقره نظارت بر شركت تعاوني‌هاي موجود در شهرستان در مدت گذشته سال جاري انجام شده است.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۸:۴۲

29 Dec 2019