۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۲۳۶۴۷
فرماندار اردل خبرداد:

پيش بيني افزايش 100 درصدي توليد گندم در اردل

فرماندار شهرستان اردل گفت:توليد گندم امسال در اين شهرستان نسبت به سال گذشته 100 درصد افزايش خواهد داشت.
پيش بيني افزايش 100 درصدي توليد گندم در اردل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در جلسه ستاد خريد تضميني گندم که در سالن جلسات فرمانداري برگزار شداظهار داشت:خريد تضميني گندم کشاورزان شهرستان که از اوايل تير ماه آغاز شده بود تا پايان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

نوذري افزود: براي سهولت کار کشاورزان تعداد ۷ مرکز خريد د براي شهرستان در نظر گرفته است که تعداد ۲ مرکز خريد در شهر اردل ۲ مرکز خريد در منطقه ميانکوه و ۳ مرکز در منطقه ديناران کار خريد گندم را انجام خواهند داد و مطالبات کشاورزان حداکثر تا يک هفته بعد پرداخت مي شود.

وي گفت: کل توليد گندم شهرستان در سال گذشته حدود ۵ هزار تن بوده است که پيش بيني مي شود توليد گندم در سال جاري با افزايش سطح زيرکشت که داشتيم به حدود ۱۱ هزار تن برسد.

اين مقام مسئول اظهار کرد:کل خريد گندم کشاوزان توسط مراکز خريد در سال گذشته حدود ۳۰۰ تن بوده است که پيش بيني مي شود امسال ۳۰۰۰ تن از محصول گندم کشاورزان توسط مراکز ۷ گانه شهرستان خريداري گردد.

فرماندار شهرستان اردل بيان کرد: با اقدامات خوبي که جهاد کشاورزي شهرستان در زمينه آموزش کشاورزان و تهيه و توزيع سم انجام داد است امسال سن زدگي مزارع کشاورزي بسيار کم گزارش شده است و اين موجب شده تا گندم با کيفيت بيشتري داشته باشيم .


انتهاي پيام1020ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۴:۴۹

5 Jan 2020