۰
plusresetminus
امام جمعه شهر سامان گفت: تيم مذاکره کننده بايد از اهداف، و دستاورد هاي انقلاب، عزت ، امنيت و استقلال دفاع کنند.
تيم مذاکره کننده بايد از اهداف، و دستاورد هاي انقلاب، عزت ، امنيت و استقلال دفاع کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور در خطبه هاي اولين نماز جمعه در ماه مبارک رمضان مردم را به تقوا الهي دعوت کرد و اظهار داشت: يکي از مصاديق تقوا روزه گرفتن است.

ملک پور با بيان اينکه در ماه مبارک رمضان شيطان در قل و زنجير است و در هاي بهشت براي همه بندگان خدواند باز است ، بيان داشت: دنيا محل کاشت و اخرات محل برداتش است و اين ماه فرصت خوبي براي انجام اعمال و کردار خوب است .

وي با بيان اينکه در ماه رمضان از کار هاي غير ضروري پرهيز کند و به دعا و مناجات بپردازيد و بيشتر به سمت معنويت حرکت کنيم، اذعان داشت: در ماه مبارک رمضان کساني که مسافر هستند يا مشکلاتي دارند که نمي توانند روزه دار باشند بايد حرمت ماه مبارک را نگه دارند و روزه خواري نداشته باشند و همه ما مسئوليت امر به معروف و نهي از منکر را در جامعه داريم.

ملک پور با اشاره بر اينکه به تحولات و مذاکرات هسته اي به ۱۰ تير ماه زمان توافق نهايي و نتيجه گيري نزديک مي شود ، بايد با توکل بر خدواند ، راه و روش شهدا، و منويات انديشه هاي رهبر به نيجه اي خوب براي ملت ايران رقم بزند، بيان داشت: تيم مذاکرات هسته اي بايد اهداف و دستاورد هاي انقلاب، عزت، استقلال و امنيت کشور دفاع کند.

وي با بيان اينکه زياده خواهي دشمن نگران کننده است ، عنوان کرد: طزف امريکاري با يک ژست استکباري در پي اين است که تهديدها و تحريم ها را با گذاسشتن شروطي از قيبل اينکه بايد پول ها يبلوکه شده ازاد در اختيار اين کشور باشد که اين امر براي ملت ايران غير ممکن است.

ملک پور عنوان کرد: طرف غربي با اين نوع برخورد نسبت به اينده نبايد خوش بين باشد، در حال حاضر منويات رهبري تنها توصييه هاي ارشادي نيست بلکه يک نگاه راهبردي و کارشناسانهاست و اين نگاه يک اصل است .

وي با اشاره بر اينکه در ۳۱ تير ماه شهادت دکتر چمران است که از نظر علمي و انقلابي به انقلا و ملت خدمت فروان داشته است، تصريح کرد: يک تير ماه روز تبيلغ و اطلاع رساني ديني است که تبليغ دين يک مساله اساسي در جامعه است .

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه در هفته قوه قضاييه است ، افزود: دستگاه هاي قوه قضاييه بايد عدالت را به خوبي در جامعه اجرا کنند و کار و عملکر قوه قضاييه بسيار حساس است ،قوه قضاييه پناه همه مردم است.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۲:۴۴

30 Dec 2019