:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> معلمي شغل و حرفه نيست، ذوق و هنر و توانمندي است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۲۲۰۷۶
معاون فن آوري آموزشي مدرسه علامه دهخدا شهرکرد:

معلمي شغل و حرفه نيست، ذوق و هنر و توانمندي است

معاون فن آوري آموزشي مدرسه علامه دهخدا شهرکرد گفت: معلمي صرف شغل نيست بلکه معلمي عشق و علاقه اي است براي پرورش و ارشاد يک موجود پويا و زنده که نسلي است آينده ساز.
معلمي شغل و حرفه نيست، ذوق و هنر و توانمندي است
معاون فن آوري آموزشي مدرسه علامه دهخدا شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: بهترين راه آموزش و تربيت برقرار کردن يک رابطه صميمي و گرم با دانش آموزان و درک متقابل است.

نسرين عليدوستي گفت: معلمي در کارش موفق است که به چشم يک فرزند به دانش آموزان بنگرد و فراتر از وظيفه درس و آموزش به دنبال تربيت و پرورش خلاقيت و استعدادهاي دانش آموزان باشد.

عليدوستي نقش معلم در تربيت فرهنگي و اقتصادي دانش آموزان را انکارناپذير دانست و تصريح کرد: معلمان با رفتار، کردار و روش خود مي تواند نقش موثري در مقابله با هجمه هاي فرهنگي دشمنان داشته باشد و در اين خصوص راهنماي خوبي براي شاگردان باشد.

وي تاکيد کرد: معلمي صرف شغل نيست بلکه معلمي عشق و علاقه اي است براي پرورش و ارشاد يک موجود پويا و زنده که نسلي است آينده ساز ، معلمي شغل و حرفه نيست، بلکه ذوق و هنر توانمندي است.

عليدوستي بيان داشت: چه بسا تاثيري که يک معلم بر يک دانش اموز دارد جهت زندگي او را تغيير دهد و حتي به بهبود شرايط يک محيط خانواده منجر شود.

معاون فن آوري آموزشي مدرسه علامه دهخدا اذعان کرد: اين قشر مربيان نظم و انضباط و مسئوليت پذيري دانش آموزان در آينده اند.

وي اظهار کرد: اميد است مسئولان با ارج نهادن به اين مقام والا در جهت رفع مشکلات اقتصادي و دغدغه هاي معلمان بکوشند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۶:۲۲

2 Feb 2020