۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۲۱۳۳۹
نماینده ولی‌فقیه در استان مطرح کرد:

انتقاد از مشارکت کم رنگ مسئولان کشوری در امر تبلیغات و برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی نماز

نماینده ولی فقیه در استان از مشارکت کم رنگ مسئولان و متولیان کشوری در امر برگزاری و تبلیغات چهارمین دوره مسابقه وبلاگ نویسی نماز انتقاد کرد.
انتقاد از مشارکت کم رنگ مسئولان کشوری در امر تبلیغات و برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی نماز
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در آخرین جلسه شورای ستاد اقامه نماز استان در سال جاری، خدمت به نماز و ترویج فرهنگ نمازخوانی را توفیقی الهی بیان کرد و گفت: بکوشیم و عزم راسخ خود را به کار بگیریم تا از فرصت به وجود آمده به نحو احسن استفاده کنیم.

به گفته امام جمعه شهرکرد نماز امری کلیدی و ریشه ای در اسلام است، بنابراین کار و تلاش کردن در راستای فرهنگ نماز خوانی در جامعه نیز دارای جایگاهی بسیار بالا است که باید قدر آن را دانست.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به برگزاری مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز در استان ، تصریح کرد: این مسابقه اقدامی بسیار ارزشمند در جهت توسعه فرهنگ نمازخوانی است؛ بنابراین همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی مرکز و استان وارد میدان شوند و متولیان امر را در جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقه یاری نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن گلایه از مشارکت کم رنگ مسئولان و متولیان کشوری در امر برگزاری و تبلیغات چهارمین دوره مسابقه وبلاگ نویسی نماز، افزود: درخواست همکاری و کمک گرفتن از مرکز و دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در اجرای این مسابقه یک امر حساب شده بود، زیرا ما به دنبال آن بودیم با کمک و همراهی مرکز جنبه ملی و کشوری این حرکت بسیار ارزشمند به شکل مطلوب نمایان شود اما تاکنون این مهم محقق نشده است.


رئیس ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان تاکید کرد: تا زمانی که تبلیغات سراسری به شکل مطلوب صورت نگیرد مشارکت همگانی برای حضور در این مسابقه جلب نخواهد شد؛ بنابراین باید تمام ظرفیت‌های اطلاع رسانی و تبلیغات ملی برای اطلاع زسانی صحیح مسابقه بکارگرقته شود.

امام جمعه شهرکرد با یادآوری ثبت‌نام بیش از پنج هزار وبلاگ در این مسابقه ، چشم انداز و هدف گذاری‌ها برای مسابقه وبلاگ نویسی نماز را بسیار بالا دانست و گفت: به یقین ما به این تعداد شرکت کننده در این دوره از مسابقه قانع نیستیم و افق چشم‌انداز ما در این راستا بسیار بالا و عمیق است که تحقق این اهداف نیز در گرو تبلیغات گسترده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه ساخت نماز خانه های بین راهی در پلیس راه‌های استان را یکی از ضرورت‌ها و نیازهای اساسی دانست و در همین راستا به نبود نمازخانه در پلیس راه شهرکرد اصفهان اشاره کرد و افزود: ساخت نماز خانه در پلیس راه شهرکرد به اصفهان یکی از ضرورت‌های اساسی است که ضرورتش در تمام پلیس راه‌های استان احساس می‌شود و انتظار می‌رود مسئولان موانع پیش روی این مسئله را مرتفع و نسبت به احداث هرچه سریع‌تر این نمازخانه اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری همایش منادیان نور در سال آینده در استان، افزود: ترویج فرهنگ اذان‌گویی در استان یکی از اهداف اصلی برگزاری این همایش است؛ چرا که نباید اجازه داده شود این فرهنگ با ارزش به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه متاسفانه فرهنگ اذان گویی در مساجد استان کم‌رنگ است تصریح کرد: اذان گفتن به صورت زنده همانند مسئله نماز جزء مسائل کلیدی است و در احادیث و روایات دینی ما نیز جایگاه و ارزش بسیار والایی برای موذن قائل شده است برهمین اساس باید فرهنگ اذان گویی به صورت زنده در مساجد ما زنده و پویا باشد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۷:۰۵

21 Jan 2020