۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۱۵۵۱۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان:

33 درصد از جمعیت استان را قشر جوان تشکیل می دهد /فعالیت 152 سازمان مردم نهاد در استان

۱۵۲ سازمان مردم‌نهاد در استان در موضوعات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هنری، اجتماعی، حجاب و عفاف، ایثار و شهادت، ورزشی، کارآفرینی و اشتغال فعالیت دارند.
33 درصد از جمعیت استان را قشر جوان تشکیل می دهد /فعالیت 152 سازمان مردم نهاد در استان
به گزارش جهانبین نیوز، عبدالرحمان قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه به برگزاری برنامه ها و جشن های هفته جوان اشاره و بیان داشت: برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی متنوعی در این هفته برگزار شد و البته باید توجه داشت همیشه باید به مسائل و دغدغه های جوانان توجه داشت.

قاسمی با بیان اینکه ۳۳ درصد از جمعیت استان را قشر جوان تشکیل می دهد اذعان داشت: از آنجا که نسل جوان، نسل آینده ساز انقلاب اند مهمترین دغدغه دولت و مسئولان نیز باید رفع نگرانی ها و مشکلات جوانان باشد.

وی از فعالیت ۱۵۲ سازمان مردم نهاد در استان خبر داد و تصریح کرد: این سمن ها در موضوعات و مسائلی نظیر اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هنری، اجتماعی، حجاب و عفاف، ایثار و شهادت، ورزشی، کارآفرینی و اشتغال فعالیت دارند.

قاسمی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان از هرگونه فعالیت نهادهای مردمی که بتواند در زمینه های مختلف به جوانان کمک کند حمایت می کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن تابستان و زمان اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بیان داشت: طرح اوقات فراغت همه ساله از ابتدای تابستان در اکثر رشته های ورزشی فعالیت خود را آغاز می کند.

قاسمی افزود: این طرح در سراسر استان اجرا می شود و پیش بینی می شود در شهرکرد بیش از ۱۰ هزار نفر در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۹:۵۹

12 Jan 2020