۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۱۵۱۸۸
امام جمعه موقت لردگان:

امر به معروف و نهی از منکر زمینه‌ساز ظهور ‌امام زمان(عج) است

حجت الاسلام توکلی امام جمعه موقت لردگان گفت: کسانی که منتظر فرج امام زمان (عج) هستند باید در جامعه امر به معروف کنند و جامعه را از خطراتی که دشمنان به وجود می‌آورند مصون نگه دارند.
امر به معروف و نهی از منکر زمینه‌ساز ظهور ‌امام زمان(عج) است
به گزارش جهانبین نیوز، امام جمعه موقت لردگان اظهار داشت: وظیفه منتظران امام زمان(ع) این است که مانند یک منتظر واقعی زندگی کند.

حجت الاسلام توکلی افزود:  وقتی انسان حقیقتا منتظر کسی باشد تمام رفتار و سکناتش نشان از منتظر بودن او دارد.

وی تصریح کرد: اگر کسی منتظر میهمان باشد حتما خانه را تمیز و مرتب می کند، وسایل پذیرایی را آماده می کند و با لباس مرتب و چهره ای شاداب در انتظار می ماند. بنابراین یک منتظر واقعی اهل گناه و دلبستگی به دنیا نیست چرا که چنین کسی نمی تواند از وابستگی ها و دلبستگی ها و آلودگی ها دست بردارد و آماده به خدمت در جهت اهداف مقدس امام زمان(ع) باشد.

خطیب موقت نماز جمعه لردگان به سخنان امام زین العابدین (ع) اشاره کرد وگفت:  انتظارفرج ازبزرگ ترین اعمال انسان است.

وی خاطرنشان کرد: منتظر واقعی اخلاق و اعمال، در انجام  واجبات و ترک محرمات کوتاهی نمی کند و ثواب این شخص همانند کسی است که در رکاب آن حضرت حضور دارد و از آن حضرت دفاع می کند .

توکلی با اشاره به هفته جوان و روز جوان گفت: جوانان عزیز ما سرمایه های اجتماعی هستند که می توانند آینده ی نو و امید بخش در پیش روی خودشان ترسیم نمایند .

وی گفت: مسئولیت جوانان بسیار مهم است و جوانان برای موفقیت در زندگی خود باید پاکی، ایمان و توجه به خداوند و اخلاق خوب داشته باشند تا یک زندگی سعادتمند را برای خود رقم بزنند .

وی بسیاری از مشکلات پیش روی جوانان را به خاطرهمنشینی با  انسان های ناصالح و انسانهای بی تقوا دانست.

توکلی از مسئولان خواست تا توجه ویژه ای به جوانان در زمینه های شغلی، معیشتی و ازداواج جوانان داشته باشند .

وی اظهار داشت: اگر وضعیت اشتغال جوانان حل شود بسیاری از مشکلات فرهنگی، اقتصادی جامعه حل می شود .

خطیب موقت  نماز جمعه لردگان روز 26 خرداد را شهادت سربازان دلیر اسلام  بخارایی ، امانی ، صفار هرندی و نیک نژاد دانست و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی دانست و به روح و پاک این شهدا درود و صلوات فرستاد.

توکلی گفت : به دستور حضرت امام خمینی (ره) در 27 خرداد 1358 جهاد سازندگی به منظور رسیدگی به مناطق محروم و دور افتاده کشور و جهت محرومیت زدایی و افزایش تولیدات کشاورزی و توسعه و عمران روستاهای کشور صادر گردید.

انتهای پیام/

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۳۲

29 Dec 2019