۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۱۱۷۹۰

تیوپ سواری در پیست اسکی چلگرد جان یک جوان بروجنی راگرفت

علی رغم تذکرات فراوان و هشدارهای زیاد مسئولین به خطرناک بودن تیوپ بازی در محوطه پیست اسکی، متاسفانه یک جوان کشته ویک نفرمصدوم شد.
تیوپ سواری در پیست اسکی چلگرد جان یک جوان بروجنی راگرفت



به گزارش جهانبین نیوز، بدنبال بارش سنگین برف در استان چهار محال و بختیاری و آغاز بکار پیست اسکی بین المللی شهر چلگرد، روز جمعه یک سانحه تلخ به وقوع پیوست که باعث مرگ و مصدومیت 2 جوان بروجنی شد.

گفتنی است دو جوان از شهرستان بروجن حین تفریح در پیست اسکی چلگرد بر اثر بی احتیاطی هنگام سرخوردن با یک تیوپ از مسیر خارج شده و با تیرک پایه بالابر پیست  برخورد کردند.

بدری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهرنگ گفت:ما اقدامات زیادی را برای جلوگیری از ورود تیوپ به محوطه پیست انجام دادیم  از جمله ورود تیوپ را ممنوع کردیم در داخل و خارج از پیست پلاکارد و تابلوهای پیوپ ممنوع زده ایم اما با توجه به اینکه پیست وسیع است از کنار آبشار و کنار کوه به صورت مخفیانه با تیوپ وارد پیست اسکی می شدند ما تذکرات بسیار زیادی دادیم و بارها بخاطر همین ممنوع کردن تیوپ همیشه با تیوپ سواران درگیری داشته ایم اما با این حال متاسفانه، دراین حادثه یکی از این دوجوان با وجود امدادرسانی سریع و احیاء از سوی کارکنان اورژانس بر اثر شدت ضربه مغزی در دم جان باخت.

به گزارش خبرنگارما، دیگر مصدوم این حادثه نیز به دلیل آسیب دیدگی ستون فقرات به درمانگاه چلگرد منتقل شد و از آنجا به بیمارستان سیدالشهدای فارسان انتقال یافت.

شهر چلگرددر ۸۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد که قبلایکی از روستاهای محروم و دور افتاده استان چهار محال و بختیاری محسوب می شد و علی رغم تبدیل شدن به شهر ازکمترین امکانات لازم برای زندگی برخوردار است.

شایان ذکر است بدلیل گران قیمت بودن وسایل ورزش اسکی اکثر استفاده کنندگان از این پیست مردم اصفهان می باشند و مردم استان چهار محال و بختیاری صرفا به سرسره بازی و سوار شدن بر روی تیوپ و سرخوردن بر روی برف اکتفا می نمایند.

مرجع : کوهرنگ خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۱:۵۳

27 Dec 2019