۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۱۵۳۶۹
عضو شوراي شهر شهرکرد:

ضرورت آگاه‎سازی جوانان برای جلوگیری از بروز بحران عفاف و حجاب در جامعه

عضو شوراي شهر شهرکرد، آگاه سازي جوانان را عامل مهمي در جلوگيري از بروز بحران عفاف و حجاب به ویژه در فصل تابستان دانست.
ضرورت آگاه‎سازی جوانان برای جلوگیری از بروز بحران عفاف و حجاب در جامعه
به گزارش جهانبین نیوز، زهرا عطايي در گفت وگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص مقابله با وضعيت استان از نظر پوشش و حيا در فصل تابستان و ورود مسافران از استان هاي مختلف به دليل خوبي آب و هوا دچار وضعيت بحراني خواهد شد، اظهار داشت: کمسيون فرهنگي شورا به همين منظور در بعضي از خيابان هاي شهر نمايشگاه هاي ترتيب مي دهد و اولويت کار آنها عفاف و حجاب است که به عنوان اولين کار در قاب شهر اقدام مي کند.

وي افزود: مهمترين کاري که همه سازمان ها بايد به صورت منسجم به آن عمل کنند آگاه سازي جوانان است.

عضو شوراي شهر شهرکرد تصريح کرد: بعضي از موارد بي حجابي و بدحجابي عدم آگاهي با فلسفه حجاب است که به خصوص در اوقات فراغت جوانان به خود کنترلي برسند.

استاد دانشگاه اعلام کرد: ما نمي توانيم دروازه هاي شهرمان را ببنديم تا مبادا استان مان دچار بحران پوشش و حيا شود بلکه اگر جوان ما به بينش کافي برسد وقتي با ظاهر بد ديگران مواجه مي شود به جاي تحت تاثير قرار گرفتن ديگران را تحت تاثير قرار مي دهد و به نوعي امربه معروف و نهي از منکر صورت مي گيرد.

عطايي بيان کرد: سازمان رفاهي تفريحي شهرداري متولي اين شده است تا برنامه اي براي ماه مبارک در نظر بگيرند که يکسري بنر در سطح شهرنصب شود زيرا ماه رمضان غير مستقيم از نظر معنوي تاثيرگذار است و از نظر باورهاي مذهبي باعث مي شود جوانان، مادران و پدران با برخورد ديداري اين احاديث بعد معنويشان توسعه يابد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: در زمينه عفاف و حجاب بايد کار غيرمستقيم انجام شود تا نتيجه بهتري حاصل گردد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۰:۰۸

27 Dec 2019