۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۵۶۱۹۷
امام جمعه فارسان

صهیونیست‌ها برای جبران شکست‌ خود دیوانه‌وار دست به ترورهای فردی و جمعی می‌زند

امام‌جمعه فارسان گفت: هدف اول دشمنان انتقام‌گیری از مردمی هستند که بیش از نیم‌قرن است پای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایستاده‌اند.بدون تردید جنایت ددمنشانه صهیونیست‌ها و حامیان و هم‌پیمانان آن‌ها موج بیداری جهانی و تشدید تنفر و انزجار از این نماد مجسم ابلیس را در پی خواهد داشت.
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: خودم و همه‌ی شما نمازگزاران محترم را به رعایت و تقویت و تسدید تقوای الهی دعوت می‌کنم. اهل تقوا تمام شرایط دوستی را در انتخاب افراد برای دوستی‌ رعایت‌ می‌کنند.امیرالمؤمنین‌ علیه‌السلام در حکمت ۲۶۰ حکم نهج‌البلاغه فرمود: دوست خود را به‌اندازه دوست بدار، شاید روزى دشمن تو شود و دشمنت را نیز به مدارا دشمن بدار، شاید روزى دوست گردد.
 
امام‌جمعه فارسان به حادثه تروریستی بمب‌گذاری در مسیر مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در کرمان اشاره داشت و افزود: شهادت غریبانه ده‌ها نفر از زائران عزیز و مظلوم مرقد پاک سردار دل‌ها در روزی که زمین و زمان معطر به عطر حضرت صدیقه شهیده سلام‌الله علیها و سلاله پاکش امام راحل بود دل‌های امت اسلام و مردم انقلابی ایران و خصوصاً مردم شهیدپرور کرمان را در سوگ و ماتم نشاند.
 
وی تصریح کرد: این واقعه تروریستی که در سالروز شهادت جهان مرد مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز به دست شقی‌ترین انسان‌ها و به دستور آمریکای جهان خوار و صهیونیسم خبیث اتفاق افتاد، نشانه روشن از خباثت دشمن صهیونیستی و مزدوران او و دلیلی دیگر بر عصبانیت و استیصال رژیم منحوس و روبه‌زوالی است که با تنفس مصنوعی به زندگی پلید خود ادامه می‌دهد و برای بقای خود شتاب‌زده و بی‌محابا و زبونانه و بزدلانه دست به جنایات و بمباران و موشک‌باران و ترورهای فردی و جمعی می‌زند.
 
وی بیان داشت: در واقعه تروریستی اخیر بیش از همیشه زائران دلداده حاج قاسم که از هر قشر و صنف و از هرجای ایران و جهان به دیار کریمان شتافته بودند؛ هدف اول دشمنان بودند. آنان در صدد انتقام‌گیری از مردمی هستند که بیش از نیم‌قرن است پای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایستاده‌اند و در دامان خود پرچم‌داران مقاومت را پرورش داده‌اند بدون تردید جنایت ددمنشانه صهیونیست‌ها و حامیان و هم‌پیمانان آن‌ها موج بیداری جهانی و تشدید تنفر و انزجار از این نماد مجسم ابلیس را در پی خواهد داشت.
 
 
امام‌جمعه فارسان اظهار داشت: طالبان حمله تروریستی کرمان را محکوم کرد داعش به عهده گرفت داعشی که هیچ عملیات انتحاری برعلیه اسراییل نداشته و حماس را کافر می‌داند و سلیمانی را دشمن خود داعش فرزند آمریکا و شاگرد اسرائیل است و دست جنایتکاری است که پیمانکار این جنایت بوده؛ اما کارفرما و مغز اصلی، رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند به همین جهت رهبر انقلاب تأکید کردند هم «دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان» و هم «مغزهای مفسد و شرارت زا» که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، مجازات خواهند شد.
 
وی گفت: قبول مسئولیت عملیات تروریستی توسط داعش با این هدف است که اولاً بگویند داعش هنوز زنده است و ثانیاً عامل اصلی جنایت که رژیم صهیونیستی است، در حاشیه امن قرار بگیرد تمامی آن‌هایی که بازیگران داخلی و خارجی که برای فوت اتفاقی مهسا امینی جفتک می‌انداختن؛ در قبال ترور این‌همه دختر و زن ایرانی لالمونی گرفتن بعد از شهادت ده‌ها شهید در کرمان امروز جمعیت چند برابری به مزار شهید سلیمانی هجوم آورده است یعنی مقاومت با شهادت قوی‌تر و با نشاط‌تر می‌شود.


انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۱۷:۳۰

29 Apr 2024